مرجع خبری پرسپولیس : همانطور كه گفتم ما 200 هزار دلار را پس از پرداخت سازمان تربيت‌بدني به وينگادا پرداخت مي‌كنيم و در رابطه با 140 هزار دلار نيز منتظر راي فيفا مي‌مانيم.

 

شكايت وينگادا از باشگاه پرسپوليس به كجا كشيد؟
وينگادا، دعواي خود را نسبت به باشگاه پرسپوليس در فيفا مطرح كرده كه بر همين اساس فيفا ادعاي ايشان را به ما منعكس كرد. براساس مسائل رد و بدل شده ما نيز از وينگادا خواستيم مداركش را براي ما ارسال كند كه ايشان شكايت 200 هزار دلاري و 140 هزار دلاري‌اش را به باشگاه ما ارايه داده است. ما هم 200 هزار دلار را براساس مستندات ارايه شده پذيرفتيم اما 140 هزار دلار را نپذيرفتيم.

 

فيفا چه تصميمي در نهايت گرفته؟

 

ما در رابطه با عدم پذيرش 140 هزار دلار شكايت ثانوي وينگادا، مستنداتي را به فيفا ارايه داديم كه فيفا رسيدگي به آن را در دستور كارش قرار داده است اما جلسه رسيدگي و تاريخ پاسخ به ما را تعيين نكرده است.

 

بنابراين برخي مسائل مطرح شده از پرسپوليس يعني كسر امتياز و ساير مسائل صحت ندارد؟
فاصله اين مسائل تا واقعيت بسيار زياد است. نهايت اين موضوع جريمه نقدي است و براي تحقق اين موضوع نيز لازم است كه فرايند قانوني در چند مرحله با تايم‌هاي زماني مختلف طي شود. اما همانطور كه گفتم ما 200 هزار دلار را پس از پرداخت سازمان تربيت‌بدني به وينگادا پرداخت مي‌كنيم و در رابطه با 140 هزار دلار نيز منتظر راي فيفا مي‌مانيم. پس از اعلام راي حتماً در اين رابطه اقدام خواهيم كرد و اجازه نخواهيم داد مشكلي براي باشگاه پرسپوليس به وجود بيايد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)