نامه فيفا به پرسپوليس

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفي شكري گفت: اگر “اوسال” براي گرفتن كارت بازي‌اش اقدام نكند باشگاه پرسپوليس مطمئنا از او به فيفا شكايت خواهد كرد.

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در مورد شكايت باشگاه پرسپوليس از اوسال به فيفا اظهار كرد: هنوز شكايت نكرده‌ايم، اما اين امكان به صورت بالقوه براي ما وجود دارد. به هر حال اوسال بايد براي گرفتن ITCاش رضايت ما را جلب كند كه اگر براي اين كار اقدام نكند طي يكي دو ماه آينده به فيفا شكايت مي‌كنيم.

 

شكري در ادامه در رابطه با مبلغ مالياتي كه قرار است باشگاه پرسپوليس بابت قرارداد افشين قطبي پرداخت كند، گفت: ظاهرا اداره ماليات عددي را اعلام كرده كه اين عدد به باشگاه نيز منعكس شده و بالغ بر 300 ميليون تومان بوده است، اما طبق قراردادي كه قطبي با باشگاه پرسپوليس داشته و رقمي كه بايد

 

به عنوان ماليات پرداخت مي‌شده چيزي حدود 30-40 ميليون تومان بوده است.

 

شكري افزود: البته اين كه چه كسي بايد اين پول را پرداخت مي‌كرده است اكنون بحث ما نيست. باقي مبلغ ادعايي به رقم قراردادي كه قطبي با پرسپوليس داشته برمي‌گردد. به طور كلي ماليات موضوعي است كه هر كسي به اقتضاي فعاليت اقتصادي‌اش در كشور بايد از محل درآمدش پرداخت كند. مكانيزم‌هاي حقوقي ديگري نيز وجود دارد اما در ابتدا بايد ديد كه قرار بوده مبلغ ماليات افشين قطبي را چه كسي پرداخت كند. ممكن است در يك قرارداد قيد شده باشد كه باشگاه ماليات قرارداد را پرداخت خواهد كرد، اما به نظر ما مبلغ ماليات قطبي همان 30-40 ميليون تومان است و مبلغ 300 ميليون درست نيست.

 

معاون حقوقي پرسپوليس همچنين در خصوص پرونده شكايت وينگادا از پرسپوليس گفت: سه روز پيش نامه‌اي از فيفا دريافت كرديم مبني بر اين كه اين پرونده در دستور كميته بازيكنان قرار گرفته است و ما منتظريم كه اين كميته نظر خود را در مورد اين پرونده اعلام كند.

 

شكري با بيان اينكه پرونده شكايت وينگادا و ايوان پتروويچ از پرسپوليس هيچ مشكلي را براي اين باشگاه به وجود نمي‌آورد، گفت: باشگاه پرسپوليس پرداخت پول طلبكاران خود را در اولويت كاري خود قرار داده است و هيچ اراده‌اي مبني بر اينكه پرسپوليس نخواهد طلب‌ها را پرداخت كند وجود ندارد، اما در اين ميان يك سري مشكلات در منابع مالي باشگاه وجود دارد كه باعث مي‌شود پرسپوليس نتواند تمامي بدهي‌هاي خود را پرداخت كند. در ضمن فكر نمي‌كنم كه پرونده‌هاي وينگادا و پتروويچ آن طور كه در برخي اخبار آمده احتمال كسب امتياز از پتروويچ را در پي داشته باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)