پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس، گفت: روز جمعه در ديداري كه با دنيزلي خواهيم داشت پول باشگاه را پس مي گيريم.

مصطفي شكري افزود: جمعه به استانبول خواهيم رفت تا پول باشگاه را از دنيزلي بگيريم و توافقنامه اي نيز در اين رابطه با هم به امضا برسانيم.

وي در خصوص اختلاف نظر دو طرف برروي مبلغ مورد بحث، ادامه داد: اختلاف نظر كوچكي ميان دو طرف وجود داشت كه حل شد اما مبلغ مورد نظر دو طرف به يكديگر خيلي نزديك بود.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه آيا باشگاه در صورت شكايت از دنيزلي نمي توانست به تمام پول خود برسد، گفت: شكايت فرايند سختي دارد و در آن صورت بايد هزينه هاي ديگري را متحمل مي شديم.

وي تصريح كرد: وصول مطالبات به اين شكل بسيار سخت تر بود كه ما توانستيم خيلي زود به پول به خود برسيم.

وي در خصوص مشكل قطبي با باشگاه پرسپوليس، اظهار داشت: مشكل قطبي در خصوص مسايل مالياتي بود كه اين مساله به خودش باز مي گردد. از وضعيت اين مسئله بي خبر هستم.

مصطفي دنيزلي در فصل دوم حضور در باشگاه پرسپوليس كه پيش از آغاز فصل از هدايت اين تيم انصراف داده بود تمام مبلغ قراردادش را دريافت كرده و تاكنون به گفته نزديكان وي اين پول در بانك هاي تركيه بوده و سرمربي اسبق سرخپوشان سود آن را دريافت مي كرده است.

اين پول بايد بلافاصله بعد از انصراف دنيزلي از حضور در ايران دريافت مي شد، ولي در بانكي در حساب دنيزلي باقي ماند و او سود اين پول را دريافت مي كرد.

قرار است مسئولان پرسپوليس پس از گذشت ۲ فصل پول خود را از دنيزلي دريافت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)