پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: پول باشگاه پرسپوليس از مصطفي دنيزلي سرمربي پيشين اين تيم به طور كامل پس گرفته شد.

مصطفي شكري روز چهارشنبه  افزود: باشگاه پرسپوليس ۷۰۰ هزار دلار از مصطفي دنيزلي طلب داشت كه درگذشته ۶۰۰ هزار دلار آن دريافت و تنها ۱۰۰ هزار دلار باقي مانده بود.

وي ادامه داد: در سفري كه چند روز قبل به تركيه داشتيم تمام مبلغ مورد نظر خود را از سرمربي سابق پرسپوليس دريافت كرديم و او ديگر هيچ بدهي به باشگاه ندارد.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس در رابطه با اين كه به نظر مي رسد مبلغ مورد نظر باشگاه بيش از ۷۰۰ هزار دلار بوده، گفت: ۸۰۰ هزار دلار مبلغ مد نظر ما بود اما دنيزلي و رويانيان روي ۷۰۰ هزار دلار توافق كرده بودند.

وي در رابطه با آخرين وضعيت پرونده مانوئل ژوزه ودستيارانش در فيفا، اظهار داشت: هنوز هيچ اتفاق جديدي رخ نداده ومنتظرم فيفا با بررسي كامل اين پرونده نظر خود را اعلام كند.

وي در خصوص شكايت تياگو از باشگاه پرسپوليس، تصريح كرد: روز گذشته نامه اي از فيفا در رابطه با شكايت تياگو بدست ما رسيده و ما هم به دنبال مبلغ دقيق طلب او هستيم تا هرچه سريعتر مشكل را برطرف كنيم.

شكري خاطرنشان كرد: به هيچ عنوان شكايت او براي ما خطرناك نيست و نامه فيفا تنها در حد يك اطلاع رساني ساده بوده است.

باشگاه پرسپوليس براي سال دوم بين ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار به دنيزلي پرداخت كرد كه دنيزلي پيش از شروع فصل از سرمربيگري سرخپوشان كناره گيري كرد و به ايران بازنگشت. نكته قابل توجه اين است كه مبلغ پرداختي به دنيزلي تا مدت ها در اختيار او بوده است و باشگاه نيز در نهايت مجبور شده است از ۱۰۰هزار دلار خود گذشت كند. تغییر قیمت ارز تنها مزیت این فعل و انفعال برای باشگاه پرسپولیس بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)