مرجع خبري پرسپوليس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جمعه بايد مقابل تيمي بازي كنيم كه بازيكنان خوبي را در اختيار دارد، اما هواداران تيم ما پيروزي در دربي را مي‌خواهند.

 

ابراهيم شكوري در خصوص بازي مقابل ذوب آهن و تساوي 2 بر 2 اظهار داشت: همه مردم و كارشناسان ديدند كه حق با چه تيمي بود تا به سه امتياز بازي برسد، خيلي دوست دارم نظرات را در مورد بازي با ذوب آهن بشنوم و ببينم.

وي افزود: بالاي 10 موقعيت داشتيم اما توپ‌هايمان به گل تبديل نمي‌شد و يا به دروازه‌بان حريف مي‌خورد، اما آنها 2 توپ آوردند و وارد دروازه ما كردند.

 

شكوي ادامه داد: به نظرم پرسپوليس مقابل ذوب آهن نمره قبولي گرفت. ما مقابل بهترين تيم آسيا در زمين خودش هر كاري مي خواستيم، انجام داديم. حتي آنها در دقايقي از جريان بازي به فكر وقت كشي بودند.
وي خاطرنشان كرد: ما بايد بدانيم بايد در كنار بازي زيبا به گل‌زني‌هاي بيشتر هم فكر كنيم. من فقط از اين حسرت مي‌خورم كه چرا توپ‌هاي بازيكنان خلاق ما مثل علي كريمي به گل تبديل نمي شد چون آنها در برخي از صحنه‌ها فراتر از فوتبال ايران بازي مي كردند و بايد به اين بچه‌ها خسته نباشيد بگويم. به طور كلي بدشانس بوديم.

 

مدافع پرسپوليس در مورد انتقادها از خط دفاعي اين تيم نيز گفت: من حرف خودم را زدم، بدشانسي هم بعضي اوقات جزء فوتبال است. جناح چپ پرسپوليس هم در اين بازي مشكلي نداشت، ما در نيمه اول از جناح راست حريف و چپ خودمان همه كار كرديم؛ در خيلي از بازي‌هاي ذوب آهن حسيني به خط مهاجمان ذوب آهن اضافه مي‌شد و گل مي‌زد اما در اين بازي ما اجازه نداديم وي دست به اين كار بزند.

 

وي در خصوص دربي هفتاد و يكم نيز گفت: هواداران از ما برد مي‌خواهند، پس ما هم وظيفه داريم مقابل حريف سنتي خود بازي خوبي را ارائه دهيم. من در طول مدتي كه در پرسپوليس بودم در يك دربي حضور داشته‌ام و در آن بازي به پيروزي رسيديم، حالا هم دوست دارم در دومين دربي كه به ميدان مي‌روم پيروزي را جشن بگيريم. البته براي حريف هم احترام خاصي قائل هستم و مي‌دانم آنها بازيكنان خوب و خطرناكي دارند اما ما هم بازيكناني داريم كه همه خوب و آماده هستند و دوست دارند بعد از چند ناكامي در دربي اين بار پيروز باشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)