مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري مدافع چپ پرسپوليسي‌ها كه فصل گذشته در تبريز مصدوم شد و مدتي نتوانست براي تيمش بازي كند، امروز برابر يكي ديگر از تيم‌هاي تبريزي به ميدان مي‌رود تا براي قرمزپوشان بازي كند. شكوري كه هفته پيش سيبل انتقادات دايي قرار گرفته بود، هيچ ترسي از بازي در تبريز ندارد و قصد دارد با تمام وجود برابر شهرداري به ميدان برود تا ثابت كند مستحق آن انتقادات نبوده.

 

بعد از يك نتيجه نه‌چندان مطلوب مقابل پاس همدان امروز بايد رو در روي تيمي قرار بگيريد كه در بحران قرار دارد. پس احتمالا بحراني بودن وضعيت اين تيم، به پرسپوليس كمك خواهد كرد تا با پيروزي از تبريز برگردد.
■ من فكر نمي‌كنم بازي آساني داشته باشيم چون همه تيم‌ها مقابل ما انگيزه زيادي پيدا مي‌كنند. به هرحال بازي مهمي است كه بايد حتما ببريم تا تساوي هفته قبل را جبران كنيم.

 

يعني قرار نبود شهرداري تبريز را ببريد كه حالا مي‌خواهيد با كسب 3 امتياز از اين تيم تساوي هفته قبل را جبران كنيد؟


■ نه، خب بالاخره تساوي در خانه نتيجه خوبي نبود و در بازي‌هاي بعد بايد طوري بازي كنيم كه امتيازات از دست رفته را جبران كنيم و در واقع مي‌شود گفت ديگر بازي خارج از خانه و داخل خانه برايمان فرقي نمي‌كند و براي اينكه در كورس بمانيم و البته تعطيلات خوبي داشته باشيم بايد از بازي با شهرداري شروع كنيم و بازي‌هايمان را ببريم.

 

 

ابراهيم شكوري پارسال در تبريز مصدوم شد و شايد خاطره خوبي از اين شهر نداشته باشد. اين بازي برايت ايجاد استرس نمي‌كند؟
■ نه، فكر نمي‌كنم چون به‌هرحال آن مصدوميت قسمت و صلاح بود. پس مطمئن باشيد اگر در اين بازي به من ميدان داده شود با تمام وجودم بازي مي‌كنم و هيچ ترسي ندارم چون مصدوميت جزيي از فوتبال است و ممكن است هر جاي دنيا و به هر صورتي براي بازيكن به‌وجود بيايد.

 

به هرحال با توجه به تماشاگراني كه تبريز دارد، به نظر مي‌رسد در اين بازي كمي از اين لحاظ اذيت شويد …
■ به نظر من اين‌طور نيست چون پرسپوليس در تبريز تماشاگران زيادي دارد. پس با توجه به حضور زياد تماشاگران، بازي خوبي از آب درمي‌آيد چون پرسپوليس هميشه جلوي تماشاگر خيلي خوب بازي مي‌كند.

 

اما جلوي پاس همدان هم تماشاگر داشتيد …
■ در آن بازي هم ما نيمه اول خيلي خوب بازي كرديم و فكر نمي‌كنم هيچ تيمي بتواند مثل نيمه اول ما بازي كند.

 

يعني در نيمه دوم كم مي‌آوريد؟
■ نه، بحث كم آوردن نيست. به‌دليل اينكه بازي‌هاي ما پخش مستقيم مي‌شود، تيم‌ها با انگيزه ظاهر مي‌شوند و بازيكنان‌شان بيشتر از توان‌شان را مي‌گذارند تا بهترين بازي را انجام دهند.

 

با اين حساب مي شود گفت پخش مستقيم بازي‌ها به ضررتان است؟
■ صددرصد همين‌طور است اما ما هم با تمام وجود بازي مي‌كنيم و ديگر اجازه نمي‌دهيم هيچ تيمي از ما امتياز بگيرد.

 

راستي، بحث انتقاد شديد دايي چه بود؟ ظاهرا دايي در تمرين‌ها از تو عذرخواهي
كرد …

■ خب در آن شرايط كه در دقيقه پاياني بازي گل خورديم همه عصباني بوديم و علي دايي چند برابر بيشتر از ما ناراحت بود، به همين دليل انتقاد كرد اما من اصلا ناراحت نشدم چون دايي بزرگتر تيم است و مسووليت نتايج را برعهده دارد. بعد از آن هم در يكي از جلسات تمريني به خاطر سوء تفاهمي كه به‌وجود آمد دلجويي كرد كه من از اين بابت از آقاي دايي تشكر مي‌كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)