مدافع تيم فوتبال سايپا گفت:هدف اولم اين است كه سايپا نتايج خوبي بگيرد چون اگر اين اتفاق بيفتد كي روش هم توجهش جلب مي شود.

ابراهيم شكوري در گفت و گو با اوج ،‌ درباره ديدار تيمش مقابل پرسپوليس اظهار داشت: ما پرسپوليس را به خوبي آناليز كرده بوديم و توانستيم بازي خوبي انجام بدهيم. با توجه به جو خوبي كه به وجود آمده بود خوشحالم كه توانستيم 3 امتياز را مال خود كنيم.

وي درباره ميزباني كرج عنوان كرد: همه چز عالي بود. اميدوارم مردم كرج و مسئولان كمك كنند تا از اين پس هم راحت تر در كرج بازي كنيم. البته در رسانه ها خواندم ترانه هاي لس آنجلسي پخش شده است اما شخصا نشنيدم چنين ترانه هايي پخش شود.

مدافع سايپا همچنين گفت: بازي مقابل پرسپوليس هميشه براي سخت است. احساس قلبي خاصي نسبت به پرسپوليس دارم اما به هر حال فوتبال حرفه اي شده است و مجبوريم به تيمي كه با آن قرارداد داريم تعهد داشته باشيم. من گفته بودم دوست دارم پرسپوليس در تمام بازي ها به غير بازي با سايپا پيروز شود. خوشبختانه 3 امتياز را گرفتيم و آرزو مي كنم پرسپوليس در همه ديدارهاي اینده اش موفق باشد.

شكوري درباره رويارويي با دايي و صحبت خصوصي كه با دايي داشت،‌عنوان كرد: من و دايي رفيقيم. او مثل هميشه وقتي مرا ديد شوخي هايي كه بين مان وجود دارد را بیان کرد اما نمي توانم بگويم چه گفت. به هر حال اميدوارم دايي امسال با پرسپوليس بهترين نتيجه را بگيرد.

وي در ادامه صحبت هايش خاطرنشان كرد: امسال همه بازيكنان هدفشان اين است كه با انجام بازي هاي خوب به جام جهاني بروند. من هم هدف اولم اين است كه سايپا نتايج خوبي بگيرد چون اگر اين اتفاق بيفتد كي روش هم توجهش جلب مي شود.

شكوري در پايان افزود: تيم بسيار خوبي داريم. اگر مديران و مردم حمايت كنند مي توانيم سهميه آسيايي كسيب كنيم. اميدوارم روند خوب خود را در بازي هاي بعدي هم ادامه دهيم.در حال حاضر تمام تمركزمان روي بازي با ذوب آهن است و اينكه بتوانيم 3 امتياز را مال خود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)