مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري مدافع چپ پرسپوليس كه در بازي مقابل تيم ب در تركيب اصلي پرسپوليس قرار گرفت از بازي خودش راضي است: «من كه خوب بودم و به نظر خودم خوب كار كردم.»

 

با اين حساب احتمال دارد شكوري بالاخره به تركيب اصلي برگردد: «خب همه چيز احتمال دارد. اينجا (دفاع چپ) پست من است. پست تخصصي من و فعلاً هم كاملاً آماده‌ام.»

 

شكوري كه از بازي با ملوان به اين سو هيچگاه در تركيب اصلي پرسپوليس قرار نگرفته، مي‌گويد: «مقابل ملوان مصدوم شدم. از وقتي هم كه بهبودي‌ام را بازيافتم هنوز در تركيب اصلي بازي نكرده‌ام. فعلاً تمام تلاشم را مي‌كنم تا نظر كادر فني را جلب كنم. بايد ببينم كادر فني چه تصميمي مي‌گيرد.»

 

شكوري درباره اوضاع بحراني پرسپوليس هم مي‌گويد: «من فكر مي‌كنم اين ايام عزاداري و سوگواري به تيم ما كمك كرد و وقفه در بازي‌ها باعث شد شرايطمان كمي بهتر شود. حالا اگر در بازي آينده ببريم، چه من بازي كنم چه بازي نكنم شرايط‌مان بهتر مي‌شود. در ضمن ما 4 بازي متوالي در تهران داريم كه دو تا از آنها قبل از جام ملت‌ها است و اگر اين دو بازي را ببريم شرايط‌مان خيلي بهتر مي‌شود.»

 

وي درباره بازي با صباي قم مي‌گويد: «بايد هم انتقام بازي رفت را بگيريم، هم از بحران خارج شويم. بازي را هم در زمين خودمان انجام مي‌دهيم و چاره‌اي نداريم جز اينكه برنده شويم. بايد طوري بازي كنيم كه هيچ حرف و حديثي به وجود نيايد و 3 امتياز را هم بگيريم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)