مرجع خبری پرسپولیس : اگر چه اين فصل براي اولين بار در تركيب اصلي پرسپوليس قرار گرفت اما عملكرد خوبي داشت و توانست رضايت علي دايي را جلب كند.

 

ابراهيم شكوري كه به دليل مصدوميت چند بازي اول تميش را از دست داده بود در بازي با فولاد اين فرصت را پيدا كرد كه 90 دقيقه براي پرسپوليس بازي كند و شانس حضور در بازي‌هاي بعد را افزايش بدهد.

 

شكوري كه بازي با فولاد را يك بازي سخت معرفي كرد، بر خلاف ديگر همبازيانش گرماي هوا را چندان تاثيرگذار ندانست: «بازي خيلي سختي بود. ما براي 3 امتياز به اهواز رفتيم اما انگيزه بالاي بازيكنان حريف و همچنين شرايط آب و هوايي اهواز باعث شد تنها يك امتياز بگيريم.

 

البته من فكر مي‌كنم فولاد تيم خوبي است و مي‌تواند يقه ديگر حريفانش را بگيرد اما ما بهتر بوديم و بايد 3 امتياز را مي‌گرفتيم. در هر صورت نمي‌شود گفت كه گرماي هوا خيلي روي بازي تاثير داشت چون هوا شرجي هم نبود. پس اگر كمي بيشتر دقت مي‌كرديم حتما ما پيروز ميدان مي‌شديم.»

 

مدافع چپ پرسپوليسي‌ها كه از عملكرد خودش در نيمه اول چندان راضي نيست، از تلاش براي بهتر شدن در بازي‌هاي بعد خبر مي‌دهد: «با توجه به اينكه در چند هفته گذشته نتوانستم بازي كنم طبيعي بود در اين بازي چندان هماهنگ نباشم. براي همين در نيمه اول چندان از خودم راضي نيستم اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد و تلاش مي‌كنم روز به روز بهتر شوم تا بتوانم به تيمم كمك كنم.»

 

ابراهيم شكوري كه تعطيلي ليگ را به ضرر همه تيم‌ها مي‌داند، با اين جمله كه پرسپوليس صدر را از دست داده مخالف است: «ما صدر را از دست نداديم چون فقط با تفاضل گل، آن هم تنها يك گل، پايين‌تر از ذوب آهن قرار گرفتيم. به هر حال ما تلاش مي‌كنيم كه در پايان فصل قهرمان شويم. پس ديگر به هيچ تيمي اجازه نمي‌دهيم حتي با تفاضل گل بالاي ما قرار بگيرد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)