خرید آخر پرسپولیس کم‌کم آماده می‌شود تا به ترکیب سرخ‌ها اضافه شود.

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی پرسپولیس کم کم برای حضور در ترکیب اصلی آماده می شود. اگرچه در بدو حضور این بازیکن برخی نگرانی ها درباره آماده شدن او برای حضور زودهنگام در ترکیب وجود داشت اما تلاش این بازیکن در کنار برنامه های بدنسازی حساب شده ای که پپه لوسادا برای او در نظر گرفته بود به شیخ کمک کرده تا به آمادگی بدنی لازم برای حضور زودهنگام در ترکیب پرسپولیسی ها دست پیدا کند.

مهاجم پرسپولیس که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه دارد، با توجه به اینکه دیر به عضویت این تیم در آمده بود و از نظر بدنی و هماهنگی با دیگر نفرات فاصله داشت، از تعطیلات لیگ نیز برای مرخصی استفاده نکرد و با حضور در تهران و همراهی مربی بدنساز، کارهای تخصصی را دنبال کرد.

اکنون با شروع تمرینات پرسپولیس، شیخ دیاباته نیز در اختیار کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته و اولین تمرین گروهی را در جمع دیگر نفرات یحیی گل‌محمدی پشت سر گذاشت. مهاجم اهل مالی پرسپولیس، خیلی زود به آمادگی مدنظر نزدیک شده و بعید نیست با شروع دوباره لیگ، یکی از نفرات ترکیب این‌ تیم لقب گیرد.

شلاق مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس حالا یک دیاباته آماده با بدنی سرحال را در اختیار کادر فنی پرسپولیس و در راس آنها یحیی گل محمدی قرار داده است. مقایسه تصاویر این بازیکن در بدو حضور در پرسپولیس و روزهای آتی نشان می دهد او خیلی زود می تواند به ترکیب تیم گل محمدی راه پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)