پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: سه امتیازی که پرسپولیس در اهواز کسب کرد به اندازه 30 امتیاز ارزش داشت.

ابراهیم آشتیانی درباره دیدار اخیر پرسپولیس در اهواز اظهار داشت: بازی بسیار دشواری بود که برخلاف انتظار پیروزی در آن هم به سادگی برای پرسپولیس بدست نیامد. جو ورزشگاه کاملا به ضرر بچه های پرسپولیس بود ولی این بچه ها غیرت به خرج دادند و زیر باران سنگ و شنیدن شعارهای زشت و زننده توانستند سه امتیاز حساس و ارزشمند را کسب کند.

وی ادامه داد: این سه امتیاز قطعا در روز آخر مسابقات به کار پرسپولیس می اید و بازیکنان و مربیان تیم آنجا متوجه خواهند شد که چه کار بزرگی انجام داده اند. در حال حاضر استقلال هم به شدت در تعقیب پرسپولیس است و این بر داغی رقابت ها افزوده اما با نگاهی به دیدارهای باقی مانده دو تیم می توان پیش بینی کرد که کار استقلال سخت تر از پرسپولیس است هرچند که بازیکنان پرسپولیس هم نباید به هیچ عنوان سه بازی باقیمانده شان را دست کم بگیرند.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: برانکو و شاگردانش سه فینال حساس دیگر دارند که می توان از حالا شمارش معکوس را برای کسب عنوان قهرمانی شان آغاز کرد. این بازیکنان تا امروز هم اثبات کرده اند که لیاقت قهرمانی را دارند ولی بی گمان با بالای سر بردن جام قطعا این لذت برای شان دو چندان خواهد شد.

آشتیانی تأکید کرد: نفت تهران یکی از تیم های چغر و سخت بباز است که به سادگی به حرفش امتیاز نمی دهد و از این رو برانکو باید تیم را با آمادگی کامل به میدان بفرستد. گرچه این تیم هم مانند دیگر حریفان نقاط ضعف و قوتی دارد که با مدیرت صحیح آنها می توان این تیم را هم از پیش رو برداشت تا باز هم به قهرمانی امیدوار تر باشیم. باز هم می گویم که این ارزش این سه امتیاز در اهواز 30 امتیاز بود و بازیکنان هفته آخر قدر آن را متوجه خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)