مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت:‌ با توجه به یک سال حساسی که به خاطر جام ‌جهانی پیش رو داریم، شرایط گیتی ‌پسند را بهتر دیدم و به این تیم پیوستم.


حید شمسایی در مورد اینکه تاکنون بازیکن پرسپولیس محسوب می شد اما به تیم گیتی پسند پیوست، اظهار داشت: تاکنون با پرسپولیسی ها ثبت نکرده بودم و قراردادم داخلی بود.

 

 

 

دیدم یک سال تا جام‌جهانی 2012 تایلند باقی مانده و من هم به دنبال هدف بزرگی هستم، به همین دلیل شرایط گیتی پسند را بهتر دیدم و به این تیم پیوستم. همچنین با مدیرعامل این باشگاه از قدیم دوستی داشتم و از قبل صحبت‌هایی در این مورد شده بود.

 

وی در مورد احتمال واکنش پرسپولیسی ها به این انتقال تصریح کرد: مصاحبه اخیر حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون را شنیدم که در آن تاکید شد که قراردادهای داخلی فاقد رسمیت است و باید بازیکنان به صورت رسمی قراردادشان را به ثبت برسانند تا بازیکن یک تیم به شمار روند. همچنین ترابیان هم در یکی از مصاحبه‌هایش تاکید کرده بود که قرارداد داخلی در لیگ فوتسال رسمیت ندارد. من هم تا آخرین لحظات قراردادم را با پرسپولیسی ها به ثبت نرساندم و حالا مشکلی برای حضور در گیتی پسند ندارم.

 

شمسایی ادامه داد: با پرسپولیسی ها هیچ مشکلی نداشتم و دلیل جدایی ام از این تیم تنها به همان دلیلی بود که عنوان کردم. حبیب کاشانی را همیشه به عنوان یک مدیر موفق و آدم خوب شناخته‌ام و با شمس هم مشکلی ندارم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)