مرجع خبری پرسپولیس : ستاره بی بدیل فوتسال ایران و آسیا با عقد قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست تا پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا جادوگر فوتسال را هم مثل فوتبال به جمع خود اضافه کند.

 

وحید شمسایی گلزن تمام نشدنی فوتسال ایران پرسپولیسی شد تا تیم فوتسال این باشگاه پس از سال ها چهره یک مدعی جدی قهرمانی را به خود بگیرد. آخرین حرف های وحید شمسایی را با هم می خوانیم:

 

* تبریک می گوییم، چه شد که پرسپولیسی شدید؟

 

 

_ ممنونم و البته خوشحال بابت اینکه به پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا آمدم. از حدود 2 ماه قبل صحبت هایی را با آقای کاشانی داشتم و به خاطر یک سری دیدگاه هایی که داشتم و البته تغییر کردند تا روز دوشنبه طول کشید تا پرسپولیسی شوم.

 

* چه دیدگاه هایی داشتید و چه شد که تغییر کردند!؟

_ برایم مسائل مالی خیلی مهم بود اما وقتی خبر مذاکره ام با پرسپولیس منتشر شد و محبت هواداران این تیم را دیدم باعث شد تا پول از اولویت هایم در انتخاب خارج شود و پرسپولیسی شوم. نسبت به قرارداد سال قبلم با مبلغ به مراتب کمتری پرسپولیسی شدم.

 

* با چه دیدگاهی به پرسپولیس آمدید آن هم در حالی که از سایر تیم ها پیشنهاد داشتید؟

_ یک دیدگاه کلی در اندیشه هایم وجود داشت. چند سالی بود که تیم های پایتخت در لیگ فوتسال نتایج خوبی نمی گرفتند. وقتی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شدم به این نتیجه رسیدم که با توجه به نام و اعتبار پرسپولیس اکنون بهترین فرصت است تا با اتکا به حمایت مسئولان و هواداران این تیم و تلاش خودم و هم تیمی هایم فوتسال پایتخت را در قواره یک مدعی جلوه دهیم.

 

* می توانیم از پرسپولیس توقع قهرمانی در لیگ فوتسال را داشته باشیم؟

_ اکثر ملی پوشان فوتسال و چهره های مطرح این رشته در تیم های اصفهانی حضور دارند. قراردادهای سه ساله آن ها باعث شده تا بازهم مجبور شوند در تیم خود بمانند. اما سعی داریم حریف سرسختی برای همه مدعیان باشیم و مطابق انتظارها نتیجه بگیریم.

 

* حتما از حساسیت خاص هواداران سرخابی باخبر هستید! به عنوان یکی از بازیکنان سابق استقلال به پرسپولیس که رقیب سنتی این تیم است آمدید. مشکلی با این مسئله ندارید؟

_ مهم اینست که در زمان حضورم در استقلال تمام تلاشم را انجام داده و با این تیم به نتایج قابل قبولی رسیدیم. از استقلال به ایتالیا رفتم حال هم در خدمت پرسپولیس هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار می گیرم.

 

* و می رسیم به ماجراهای شما و حسین شمس در چند سال اخیر! اکنون چه تعاملی بین شما برقرار است؟

_ آقای شمس بزرگتر و استاد من است. ایشان کسی است که برای اولین بار من را به تیم ملی دعوت کرد و اکنون هم رابطه بسیار خوبی با هم داریم. ضمن اینکه یکی از دلایلی که باعث شد به این جمع بندی برسم که پیراهن پرسپولیس را بپوشم حضور آقای شمس به عنوان مدیرفنی این تیم بود.

 

* و صحبت پایانی؟

_ خوشحالم که وارد خانواده بزرگ پرسپولیس شدم و هدفم این است که با پیراهن این تیم برای هوادارا لحظات شاد و غرورانگیزی را رقم بزنم و صدالبته با کمک آن ها بتوانیم فوتسال پایتخت را احیا کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)