مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان تاکید کرد امروز دوشنبه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را نهایی خواهد کرد و فصل آینده برای سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر فوتسال به میدان می رود.

 

وحید شمسایی ضمن بیان این مطلب افزود: ظهر امروز جلسه‌ای با حبیب کاشانی و حسین شمس دارم که قرار است در این نشست قراردادم با باشگاه پرسپولیس را نهایی کنم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی برای همراهی تیم فوتسال پرسپولیس نخواهد داشت، افزود: من پیش از این مذاکرات خوبی با آقای کاشانی داشته و قول داده بودم که فصل آینده برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. با توجه به حضور آقای شمس در تیم پرسپولیس به عنوان مدیرفنی و اینکه تیم را ایشان تشکیل می دهند، مشکلی برای حضور در این تیم ندارم.

 

 

این بازیکن ملی پوش فوتسال ایران از حضور چند بازیکن ملی پوش دیگر در تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: فکر می کنم سه تا چهار بازیکن ملی پوش مدنظر باشگاه هستند که از بین آنها دو بازیکن قطعا به عضویت این تیم درمی آیند.

 

شمسایی در خاتمه تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی با باشگاه‌های گیتی پسند و فولاد ماهان قراردادهای دو و سه ساله دارند و نمی توانیم آنها را به ترکیب تیم پرسپولیس اضافه کنیم. با این شرایط دستیابی به قهرمانی دشوار است اما شک ندارم با تیمی که باشگاه پرسپولیس قصد تشکیل آن را دارد، فصل آینده اگر قهرمان نشویم، حتما یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)