مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفت: محمد نصرتی همان بازیکنی است که ۶۰ میلیون نفر را با گلزنی‌اش خوشحال کرد.


حسین شمس درباره حرکت شیث رضایی و محمد نصرتی در شادی بعد از گل بازی پرسپولیس و داماش گفت: هیچ‌کس این حرکات را تایید نمی کند اما آنهایی که احکام شلاق و زندان رفتن این بازیکنان را صادر می کنند اگر این اتفاق برای بچه های خودشان هم رخ می داد همین حکم را صادر می کردند؟

در یک هفته اخیر به اندازه کافی این دو بازیکن مجازات و تنبیه شده اند. آیا باید به این شیوه ادامه دهیم و یا نگاه پدرانه داشته باشیم؟

وی افزود: نصرتی همان بازیکنی است که با ضربه سر او تیم ملی به جام جهانی 2006 رفت و مدتی برای مردم اسطوره بود. او همان بازیکن است و فقط یک اشتباه کرده است.

شمس با بیان اینکه ایران مثل اروپا و آمریکا نیست که در حد بی نهایت بخواهیم مجازات در نظر بگیریم ادامه داد: اینجا کشور اسلامی و ما شیعه هستیم. امام حسین (ع)، حر بن یزید را با وجودی که آب را به فرزندان پیامبر بست در لحظه آخر بخشید. حدیث از امام جعفر صادق (ع) است که دین ۷۰ قسمت است که ۶۹ قسمت آن گذشت است. چرا باید اروپا را در چنین مواقعی الگو قرار دهیم؟ خیلی راحت از الگوهای مذهبی خودمان می گذریم.

وی تصریح کرد: اگر قرار بر محرومیت باشد آیا زمانی که مجتبی محرمی محروم شد اوضاع او بدتر شد یا بهتر؟ نصرتی همان بازیکنی است که با گلزنی خود ۶۰ میلیون نفر را خوشحال کرد. او شرایطی پیدا کرده که نمی تواند از خانه اش بیرون بیاید. با این جنجالی که درست شده در همه دنیا رسوا شده اند. اکنون باید یکی مثل وزیر ورزش و یا شخص رویانیان مثل پدر برخورد کنند و وارد عمل شوند.

شمس با اشاره به تصمیم باشگاه پرسپولیس در مورد اخراج شیث رضایی و محرومیت نصرتی تا نیم فصل گفت: رویانیان با این تصمیم سوار موج شده است. مثل مسابقه شده، هر کسی که تنبیه بیشتری کند انگار قله را فتح کرده است. همه ما بچه داریم و این شرایط را برای فرزندان خودمان دوست نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)