مرجع خبری پرسپولیس : دیروز سرانجام تکلیف کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که همه ساله در فصل نقل و انتقالات سروصدا برپا مي‌کند مشخص شد.


وحید شمسایی که با باشگاه فولادماهان به بن‌بست رفاقت رسیده بود، دیروز با عقد قرارداد داخلی یکساله به پرسپولیس پیوست تا برای فصل آینده با پیراهن سرخ این تیم به میدان برود.

این انتقال برخلاف سال‌های گذشته آن چنان سرو صدایی هم نداشت چرا که نه پرسپولس بهتر از شمسایی پیدا مي‌کرد و نه شمسایی بهتر از پرسپولس. به هر شکل تمام علاقمندان به فوتسال مطلع هستند که جز تیم‌های اصفهانی هیچ باشگاه در ایران در شان فوتسالیست‌های تراز اول هزینه نمي‌کنند ولی شمسایی در عین حال که امسال رقمي ‌پایین‌تر از سال قبلش را دریافت کرده با این حال بد هم قرارداد نبسته است.

حسین شمس مشاور فنی پرسپولیس پس از عقد قرارداد داخلی به خبرنگار ما چنین گفت: «وحید شمسایی استخاره‌اش خوب آمد و با پرسپولس قرارداد داخلی یک ساله‌ای را تنظیم کرد. با حضور ویحد شمسایی و دیگر بازیکنان ملی چون بهروز جعفری و سعید تقی‌زاده، پرسپولس کامل شد.»

وی تاریخ ثبت این قراردادها را در هیات فوتبال تهران روز شنبه اعلام مي‌کند: «با توجه به جشن پیراهن که برای تیم فوتسال باشگاه در نظر گرفته‌ام، بعد از انجام جشن تمام تیم را برای عقد قراردادهاشان به هیات فوتبال خواهم برد تا ان­شاءا… تمامي‌قراردادها آنجا هم ثبت شود.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)