مرجع خبری پرسپولیس : جلسه مديرعامل باشگاه پرسپوليس و كادر فني تيم فوتسال باشگاه روز چهارشنبه برگزار شد كه در آن رويانيان حمايت همه جانبه‌اش را از فوتسال پرسپوليس اعلام كرد.

 

حسين شمس درباره اين جلسه اظهار كرد: در جلسه‌اي كه به همراه رضا كردي با سردار رويانيان داشتيم، مدير عامل باشگاه گفت كه به فوتسال خيلي علاقمند است و براي سال آينده برنامه خاصي دارد، اما امسال هدف اصلي ماندن در ليگ است و از لحاظ مالي نيز هيچ مشكلي در آينده نخواهيم داشت.

شمس افزود: در اين جلسهه درخواست جذب دو بازيكن را داديم كه خوشبختانه آقاي رويانيان با آن موافقت كرد و امروز هم قرار شد وي در تمرينات پرسپوليس حضور داشته باشد تا هم از نزديك بازيكنان را ببيند و هم پاداش برد بازي قبل را به آن‌ها بدهد.

 

مشاور مدير عامل پرسپوليس درباره دو بازيكني كه قرار است به اين تيم بپيوندند، گفت: با يك بازيكن برزيلي به نام «جونينيو» كه در ليگ برزيل بازي كرده به توافق رسيديم كه از طريق سفارت ايران در برزيل تقاضاي ويزا كرديم و احتمالا پس از پايان تعطيلات ليگ به ما اضافه مي‌شود. همچنين محمد كاسبي نيز كه بازيكن دانشگاه آزاد بود و در تيم ملي اميد بازي مي‌كند به جمع ما اضافه خواهد شد.

 

پرسپوليس در هفته ششم ليگ به مصاف ميثاق تهران خواهد رفت. اين بازي، ساعت 16 روز جمعه در سالن شهرداري منطقه 11 برگزار خواهد شد. در حال حاضر پرسپوليس با تنها يك برد از پنج بازي در رده يازدهم جدول قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)