مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي سابق تيم ملي گفت: زنگ خطر براي فوتسال ايران در آسيا به صدا در آمده است.

 

حسين شمس درباره وضعيت فوتسال ايران اظهار كرد: در كمال تاسف بايد بگويم كه زنگ خطر براي فوتسال ايران در آسيا به صدا در آمده است. هم در تورنمنت چين و هم در جام باشگاه‌هاي آسيا پايين دست ژاپني‌ها قرار گرفتيم كه اين اتفاق بسيار بدي براي ماست.

 

وي افزود: پس از اين كه در سال 2006 تيم ملي ما با سرمربيگري ژورانديرو در ازبكستان سوم شد و پايين دست ژاپن قرار گرفت، تا به حال چنين شكستي را تجربه نكرده بوديم.

 

شمس با اشاره به جام باشگاه‌هاي آسيا و قهرماني فولاد ماهان در فصل گذشته گفت: سال گذشته در اصفهان به راحتي قهرمان شديم، اما امسال به سختي به فينال رسيديم. در نيمه نهايي هم با تيم الريان بازي كرديم كه فقط دو ايراني حاضر در اين تيم بازوهايش بودند و در وقت اضافه توانستيم آن‌ها را شكست دهيم. در فينال هم مغلوب نماينده ژاپن شديم. اين نتايج نشان دهنده اين است كه در انتخاب و معرفي تيم قهرمان دچار اشتباه شديم. اي كاش دوباره فولاد ماهان را معرفي مي‌كرديم تا از قهرماني سال گذشته‌اش دفاع مي‌كرد.

 

او ادامه داد: امسال براي فوتسال ايران بد آغاز شد و اگر مسئولان به داد فوتسال نرسند، سال آيند شاهد اين خواهيم بود كه در آسيايي و قهرماني جهان با ناكامي مواجه شويم.

 

شمس در مورد اين كه چه كار بايد كرد تا وضعيت فوتسال بهبود پيدا كند، گفت: يكي از راه‌ها اين است كه بايد تكليف فوتسال را مشخص كنيم. ترابيان بايد به فوتسال رسيدگي كند. او حتما بايد از كميته روابط بين‌الملل استعفا بدهد، چون در سال ماقبل جام جهاني نمي‌شود، فوتسال را از دور كنترل كرد. حضور صرف ترابيان در فوتسال باعث مي‌شود كه در زمينه‌هاي ملي و باشگاهي تصميمات بهتري بگيرد.

 

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال در پاسخ به اين سوال كه آيا با وضعيت موجود مي‌توان به وعده حضور در فينال جام جهاني جامه عمل پوشاند، اظهار كرد: با روندي كه امسال آغاز كرديم بعيد به نظر مي‌رسد، چون قرار بود سال قبل از جام جهاني خوب شروع كنيم، ولي با آغاز سال جديد حوادثي پيش آمد تا حتي براي حضور در جام جهاني بايد با آسيايي‌ها بجنگيم، چه برسد به اين كه بخواهيم به مراحل بالاتر برسيم.

 

شمس خاطر نشان كرد: تصميم سريع و قاطع وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال مي‌تواند روند را عوض كند و با توجه به وقت بسياري كه داريم مي‌توانيم به آينده اميدوار باشيم. اما روندي كه امسال به وجود آمد بسيار نااميد كننده است.

 

شمس درباره بازگشتش به تيم ملي بيان كرد: من كه نمي‌توانم بروم مقابل فدراسيون تحصن كنم. بايد از من دعوت شود و من هم مي‌گويم كه با كمال افتخار قبول مي‌كنم اما تاكنون هيچ درخواستي داده نشده و هيچ صحبتي هم انجام نگرفته است. فكر مي‌كنم كه به گزينه‌هاي ديگري فكر مي‌كنند. هر وقت از من دعوت كنند با سر خواهم دويد و اين افتخار بزرگي است كه نصيب يك ايراني شود و به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شود.

 

شمس با مناسب دانستن علي صانعي به عنوان سرمربي ملي عنوان كرد: او يكي از بهترين گزينه‌هاي هدايت تيم ملي است، اما اين كه چه نتيجه‌اي به دست بيايد بايد صبر كرد و در آينده ديد اما فكر مي‌كنم كه صانعي بتواند در تيم ملي موفق باشد.

 

مدير فني تيم فوتسال پرسپوليس درباره شرايط اين تيم نيز به ايسنا گفت: در حال بستن قرار دادهاي بازيكنان هستيم و تيم خوبي را بسته‌ايم. تيم خوبي را بسته‌ايم كه فكر مي‌كنم مدعي قهرماني است.

 

شمس در مورد وضعيت وحيد شمسايي براي حضور در پرسپوليس بيان كرد: پس از اين كه با من و كاشاني صحبت‌هايي را انجام داد، قرار شد كه استخاره كند و اگر استخاره آن طور كه مي‌خواهد باشد، قرار داد مي‌بندد.

 

وي افزود: با سعيد تقي زاده، بازيكن تيم ملي قرار داد بستيم. محمدرضا حيدريان و حسن كريم پور را هم جذب كرده‌ايم. چند نفر ديگر را هم جذب مي‌كنيم. در آينده خبرهاي خوشي از فوتسال پرسپوليس شنيده مي‌شود.

 

شمس با اشاره به مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: توصيه من به مسئولان فدراسيون و وزارت ورزش اين است كه اگر قرار بود زنگ خطر به صدا در بيايد در تورنمنت‌هاي اخير در آمده است. پس مسئولان فدراسيون به خاطر فوتسال از خواب غفلت بيدار شوند و به فوتسال برسند تا شاهد اين باشيم كه سال آينده در آسيا و جام جهاني موفق باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)