مرجع خبری پرسپولیس : مدير فني تيم فوتسال پرسپوليس تهران گفت: وحيد شمسايي مهلتي 24ساعته خواست تا در خصوص حضور در پرسپوليس استخاره كند و رفت و ديگر به باشگاه مراجعه نكرد.

حسين شمس با بيان مطلب فوق اظهار داشت: چند روزي از مهلتي كه شمسايي براي استخاره درخواست كرده بود نيز گذشته و اين بازيكن براي حضور در پرسپوليس اعلام آمادگي نكرده در حاليكه صحبتهاي زيادي كرده بوديم تا او به پرسپوليس بپيوندد.

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال ادامه داد: به نظرم شمسايي دلش با پرسپوليس نبوده كه بعد از پايان مهلت 24ساعته ديگر به باشگاه مراجعه نكرد تا قرارداد نهايي منعقد كنيم. به نظرم ديگر حضور وي در پرسپوليس با توجه به عدم مراجعه شمسايي منتفي شده است.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: در اين مدت باشگاه پرسپوليس نيز به دنبال جذب چند بازيكن ديگر وارد عمل شد و موفق شديم 4 بازيكن ليگ برتري را جذب كنيم و در حال حاضر فهرست تيم پرسپوليس تكميل شده است.

شمس از ذكر نام بازيكنان جذب شده خودداري كرد و افزود: براساس اعلام رئيس كميته فوتسال قراردادهاي داخلي اعتباري ندارد و فقط قراردادهاي رسمي معتبر است به همين دليل هم در حال حاضر از ذكر نام بازيكناني كه با ما قرارداد داخلي امضا كردند معذورم و تا آخر مردادماه اسامي آنها را اعلام نخواهيم كرد.

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال در پاسخ به اين سوال كه با معرفي سرپرست وزارت ورزش آيا احتمال بازگشت دوباره‌اش به تيم ملي وجود دارد يا خير، گفت: در حال حاضر خبر خاصي در اين زمينه نيست. بنده نيز هيچ صحبت يا مذاكره‌اي با نفر اول ورزش كشور نداشته‌ام و تيم ملي همچنان با هدايت علي صانعي كارش را دنبال مي‌كند تا آبان ماه در مسابقات گراندپريكس برزيل حضور يابد.

شمس در پايان تاكيد كرد: فكر مي‌كنم چند گزينه خارجي براي هدايت تيم ملي فوتسال پيشنهاد شده و بنده نيز البته در بين كانديداها حضور دارد ولي اينكه آيا بار ديگر مي‌توانم روي نيمكت تيم ملي فوتسال بنشينم يا خير هنوز مشخص نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)