مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه هفته پیش رو آغاز خواهد شد.

 

براساس اعلام حسین شمس مدیرفنی تیم فوتسال پرسپولیس این تیم از عصر دوشنبه مراحل آماده سازی خود را آغاز خواهد کرد و این درحالی است که تا ظهر این روز وحید شمسایی رسما قرارداد همکاری خود را با سرخپوشان تهرانی به امضا می رساند.

 

تیم فوتسال پرسپولیس در این فصل از مسابقات لیگ برتر با هدایت نظام علی گرامی و همراهی محمدرضا حیدریان به میدان می رود. حیدریان به عنوان مربی و بازیکن این فصل برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

 

اصغر قهرمانی دیگر مربی است که این فصل در کادر فنی پرسپولیس حضور خواهد داشت. او که سابقه بازی در تیم ملی فوتسال کشورمان را نیز دارد فصل آینده به عنوان مربی – بازیکن تیم پرسپولیس را همراهی می کند.

 

وحید شمسایی (فولاد ماهان)، سعید تقی‌زاده (کیش ایر قم)، بهروز جعفری (گیتی پسند اصفهان)، موسی حسندوست (دبیری تبریز) و سعید عبدلوند دیگر نفرات جدید تیم فوتسال پرسپولیس هستند.

 

حسین شمس با تایید حضور این افراد در تیم فوتسال پرسپولیس گفت: یک بازیکن خوب و جوان هم از لیگ 2 جذب کرده‌ایم که به علت همراهی تیمش در مسابقات این رده صلاح نیست نام او را اعلام کنیم اما حضورش در تیم پرسپولیس قطعی است.

 

مدیرفنی تیم فوتسال پرسپولیس با ابراز رضایت از شرایط جاری این تیم گفت: تیم خوبی را خواهیم بست و فکر می کنم در فصل پیش رو می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)