مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: محمدرضا حيدريان آنقدر در مصاف با فولادماهان خوب و آماده بود كه دوباره وسوسه شدم اين بازيكن 40 ساله را به تيم ملي دعوت كنم.

 

حسين شمس عنوان كرد: بازي پرسپوليس و فولادماهان بسيار غيرمنتظره و غيرعادي بود، خصوصا نتيجه‌اش. تيم اصفهاني وقتي 2 بر صفر پيش افتاد، معلوم نشد چه اتفاقي رخ داد كه تيم‌شان رو به افول گذاشت.

 

نمي‌دانم اسمش را افت بدني بگذارم و يا چيز ديگري؛ اما پرسپوليس بازي را با درخشش محمدرضا حيدريان به دست گرفت. اين بازيكن 40 ساله آنقدر خوب و آماده بود كه دوباره وسوسه شدم او را به تيم ملي دعوت كنم. بايد در اين‌باره با كادر فني صحبت كنم كه آيا مي‌شود او را به تيم ملي بازگرداند؟

 

 

 وي افزود: هر چه‌قدر پرسپوليسي‌ها خوب و فداكارانه كار كردند، ماهاني‌ها سردرگم بوده و نتوانستند از موقعيت‌هايشان استفاده كنند. ماهان وقتي در نيمه دوم كمي بازي را به دست گرفت،‌ با دفاع بسيار خوب پرسپوليس مواجه شد و در نهايت نتيجه عجيب و غريب 6 بر 2 شكست خورد. فكر نمي‌كنم حالا حالاها بتوان از نتيجه ديگري به عنوان شگفتي نام برد.

سرمربي تيم ملي فوتسال خاطرنشان ساخت: آنهايي كه مي‌گفتند ليگ امسال يك يا 2 مدعي دارد كه از اول تا آخر مسابقات صدرنشين خواهد بود، به اين باور رسيدند كه ليگ امسال با مسائل عجيب و غريبي مواجه خواهد بود.

شمس در مورد ارائه فهرست ملي‌پوشان به فدراسيون فوتبال گفت: مجبور بوديم به خاطر فرستادن اسامي به برزيل و كارهاي مربوط به اخذ رواديد، فهرست 25 نفره‌اي را به فدراسيون معرفي كنيم؛ اما اگر در هفته‌هاي آينده باز هم بازيكنان آماده‌اي نظرمان را جلب كردند، مي‌توانيم آنها را جايگزين كنيم.

 

یک پرسپولیسی در لیست تیم ملی فوتسال

حسين شمس پيش از اين با تماشاي چندين بازي از رقابت‌هاي ليگ برتر، چند بازيكن جديد و آماده را براي حضور در دور بعدي اردوي تيم ملي كه از سوم مهر ماه آغاز مي‌شود انتخاب كرده بود.

روزبه رضازاده و حميد احمدي از تيم حفاري،‌ شهرام شريف‌زاده از گسترش‌فولاد، مهرداد جابري از فيروزصفه، محمود لطفي از راه ساري، مهدي جاويد از علم ‌و ادب مشهد و علي كيايي از منصوري نفراتي بودند كه سرمربي تيم ملي از دعوت آنها به اردو خبر داده بود.

شمس كه در هفته چهارم ليگ تماشاگر بازي تيم‌هاي پرسپوليس و فولادماهان بود، عليرضا نورالهي را به عنوان يكي ديگر از بازيكنان فهرست 25 نفره خود به فدراسيون فوتبال معرفي كرد.

اين در حالي است كه آمادگي محمدرضا حيدريان نيز باعث شده شمس بار ديگر به فكر دعوت از اين بازيكن 40 ساله باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)