پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: باید اجازه دهند منتخب مردم که چند روز دیگر دولت جدید را به عهده خواهد گرفت،‌ در ارتباط با پرسپولس تصمیم بگیرد.

حسین شمس با انتقاد از برکناری روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان سفیر طلایی سازمان بهزیستی است که بدون هیچ چشمداشتی تیم فوتسال پرسپولیس را به بچه‌های بهزیستی تقدیم کرد و موجی از شادی را به این بچه‌ها هدیه داد. او در قد و قامت یک مدیرعامل بسیار خوب در فوتبال ما بود و می‌توانم بگویم که بهترین مدیرعامل تاریخ‌مان محسوب می‌شود. ایجاد دانشگاه خصوصی، هواپیمایی اختصاصی، تلویزیون خصوصی برای پرسپولیس و صدها کار ماندگار اقتصادی دیگر که تا به حال به فکر هیچ یک از مدیران عامل نرسیده بود، از جمله کارهای اوست که وارد چرخه فوتبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت رفتن رویانیان، ضربه بزرگی به پیکره فوتبال وارد خواهد شد که امیدوارم مسئولان وزارت ورزش اگر نگاه سیاسی به این موضوع داشته و تصمیم‌شان رنگ و بوی سیاسی داشته، این کار را انجام ندهند و اجازه دهند که منتخب مردم که چند روز دیگر که دولت جدید را به عهده خواهد گرفت،‌ در ارتباط با پرسپولس تصمیم بگیرد.

مسئول ورزش سازمان بهزیستی گفت: با ایجاد خیریه نیکان سرخپوش بیش از چندهزار کودک زیر سه سال تهران تحت سرپرستی قرار گرفتند، حالا نمی‌دانم با رفتن رویانیان، چه اتفاقی برای این بچه‌ها خواهد افتاد. آیا بعد از او،‌ مدیرعاملی هست که این کار بزرگ را ادامه دهد؟ اسم رویانیان گرچه مدیری غیرفوتبالی بود اما چون خدماتش حتی از مدعیان فوتبالی هم بیشتر بود، همیشه ماندگار خواهند ماند. باز هم از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم که از این تصمیم‌شان دست برداشته و به رای مردم و عقلای فوتبال گردن نهند و او را در پست خودش ابقا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)