دروازه‌بان تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید جام حذفی را برای هواداران به دست آوریم.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، شهاب گردان پس از برد برابر الغرافه قطر در جمع خبرنگاران پیرامون این مصاف اظهارکرد: بازی با الغرافه بازی تدارکاتی خوبی قبل از بازی پرسولیس بود. ما برای برد به آزادی می‌رویم، هدف سپاهان دستیابی به جام خواهد بود.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، همچنین کنترل بازی در دست زردپوشان اصفهانی بود، معتقدم یک بازی تدارکاتی خوب قبل از بازی سخت پرسپولیس برگزار کردیم و خوشبختانه با امتیاز نسبتا خوبی از آسیا خداحافظی کردیم.

ملی پوش سپاهان در خصوص فینال جام حذفی برابر پرسپولیس تهران تصریح‌کرد: با توجه به این که فصل قبل در پرسپولیس بودم این خودش انگیزه‌ای را در من ایجاد می‌کند، برای فینال مشکل خاصی ندارم و پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرقی نمی‌کند.

گردان خاطرنشان‌کرد: سپاهان تا حدودی شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده است و باید حتما این جام را برای هوادارانمان کسب کنیم.

همچنین امین جهان‌عالیان، بازیکن جوان سپاهان که بنا بر قول کرانچار نمایش خوبی در زمین داشت اظهارکرد: این بازی به این دلیل که حساسیت زیادی برای ما نداشت، بازی خودمان را انجام دادیم، روز، روز جوانان سپاهان بود، جوان‌های سپاهان نشان دادند که اگر در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده شود می‌توانند برای باشگاه پشتوانه‌های قوی باشند.

وی پیرامون موقعیت‌های زیاد سپاهان برابر الغرافه عنوان کرد: ما موقعیت‌های زیادی در هر بازی داریم، این بازی هم مانند مسابقات گذشته همین خصوصیت را داشت، اگر کمی خوش شانس بودیم الغرافه با گل‌های بیشتری اصفهان را ترک می‌کرد!

بازیکن سپاهان ادامه داد: ما در این فصل زحمت خودمان را کشیدیم اما نشد ما حتی اگر بازی در قطر را با تساوی به پایان رسانده بودیم هم اکنون در جمع صعودکنندگان حاضر می‌شدیم اما باز هم خدا را شکر، امیدوارم تمام مسایل را در بازی پرسپولیس جبران کنیم.

جهان عالیان در خصوص بازی برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه تیمی مدعی است، بازی در آزادی و برابر هواداران پرسپولیس سخت خواهد بود، امیدوارم به امید خدا بتوانیم امسال حداقل یک جام به هواداران هدیه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)