مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز تاسف از وداع زودهنگام تیمش از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا گفت: از ابراز تمایل باشگاه پرسپولیس برای حضور در این باشگاه بی‌خبرم و خودم را به ذوب آهن متعهد می‌دانم.

شهاب گردان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال در مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: متاسفانه ما در گام اول از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم، آنهم در شرایط که خیلی راحت از سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم شد.

 

وی با یادآوری اینکه تیمش با وجود مشکلات بسیار زیاد به مصاف استقلال آمده گفت: ما در این فصل مشکلات زیادی داشتیم و متاسفانه مدیران باشگاه هم اگر قول و وعده‌ای به ما دادند، نصفه و نیمه بود و عملی نشد.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص دلایل دور ماندنش از ترکیب اصلی این تیم گفت: یکی، دو هفته مصدوم بودم و به جای من صادقی دروازه بان اصلی بود. صادقی در آن مدت خوب کار کرد و از آن به بعد کادر فنی دیگر این دروازه بان را از ترکیب اصلی تیم خارج نکرد.

گردان در خصوص اینکه گفته می‌شود، او به علت اینکه در آستانه انتقال به تیم پرسپولیس است، کمتر فرصت بازی پیدا کرده و انگیزه‌ای برای همراهی ذوبی‌ها ندارد، گفت: اگر این احساس برای فردی به وجود آمده از روی بی انصافی است. من با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم و خود را متعهد به این باشگاه می‌دانم.

وی در ادامه افزود: به خدا قسم از تمایل باشگاه پرسپولیس بی‌خبرم و اینطور نیست که چون قرار است در ذوب آهن باشم یا نباشم کم کاری کنم. این درست نیست که این باور در کادر فنی به وجود بیاید که چون قرار است گردان از ذوب آهن برود به من بازی ندهد، چرا که تیم نه در کورس قهرمانی است و نه در خطر سقوط قرار دارد.

دروازه بان تیم ذوب آهن با ابراز نگرانی از اینکه جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد، گفت: من در اردوهای پیشین تیم ملی بوده‌ام و طی سال‌های گذشته همیشه برای ذوب آهن بازی کرده‌ام اما چند وقت است که بازی نکرده‌ام. فکر می‌کنم اگر بازهم به تیم ملی دعوت شوم به خاطر عملکردم در اردوهای گذشته باشد. امیدوارم مربیان تیم ملی اینطور فکر کنند.

گردان همچنین در خصوص شرایط مالی باشگاه ذوب آهن گفت: به خدا قسم ما دنبال چک و پول نبوده و نیستیم. قرار بود بخشی از قرارداد ما پرداخت شود اما به ما یک چک برای 15 فروردین دادند و یک چک دیگر برای 27 اردیبهشت سال آینده برای ما نوشتند. تازه با 20 درصدی که اول فصل گرفته بودیم جمع دریافتی‌های ما 60 درصد می‌شود و در پایان لیگ هنوز 40 درصد دیگر قرارداد ما می‌ماند.

وی در خاتمه گفت: وقتی بازیکنان ذوب آهن دیدند تاریخ چک‌ها به این شکل است واقعا به هم ریختند و حتی تصمیم گرفتند برای بازی با مس سرچشمه به کرمان نروند تا تکلیف ما مشخص شود. مسئولان باشگاه که شرایط را اینطور دیدند یک چک برای 25 اسفند به ما دادند که آن هم مشخص نیست نقد می‌شود یا نه. با این شرایط واقعا روحیه‌ای برای بازی می‌ماند؟!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)