پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: بازیکنانی که تا پایان وقت اداری امروز فسخ قرارداد خود را بگیرند این امکان برایشان وجود دارد که تا پایان فصل به عنوان سهمیه آزاد به هر کدام از تیم های لیگ برتری بپیوندند.

مصطفی شهبازی  در رابطه با اینکه ممکن است زمان نقل و انتقالات تمدید شود اظهار داشت: به هیچ وجه این اتفاق رخ نمی دهد چون ما سقف مهلت نقل و انتقالات برای باشگاه های ایرانی قائل شدیم. در واقع 84 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات گذشته و دیگر هر باشگاهی نیاز به هر بازیکنی داشته باید آن را در این فرصت جذب می کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که باشگاه ها امروز تا چه ساعتی می توانند قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کنند عنوان کرد:  ما اعلام کرده ایم تا پایان وقت اداری این کار باید صورت بگیرد اما نهایتا تا دو، سه ساعت بعد از این زمان می توانیم منتظر دوستان بمانیم. متاسفانه همواره در ایران همه تیم ها کارشان را در دقیقه 90 انجام می دهند که این اتفاق جالبی نیست.

شهبازی در پایان گفت: از فردا برخی از بازیکنان با شرایطی خاص باز هم می توانند قرارداد خود را ثبت کنند. در این باره باید بگویم بازیکنانی که تا پایان وقت اداری امروز فسخ قرارداد خود را بگیرند این امکان برایشان وجود دارد که تا پایان فصل به عنوان سهمیه آزاد به هر کدام از تیم های لیگ برتری بپیوندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)