مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال گفت: باشگاه آلومینیوم هرمزگان به صورت شفاهی خواهان برگزاری فینال جام حذفی در هرمزگان شده است.

مصطفي شهبازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: باشگاه آلومینیوم هنوز نامه ای به سازمان لیگ  برتر ارسال نکرده است . این تیم به صورت شفاهی خواهان برگزاری فینال جام حذفی در هرمزگان شده است.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ورزشگاه های قم و مشهد تا الان برای برگزاری فینال جام حذفی اعلام آمادگی کرده اند.

وی درباره مکان برگزاری فینال جام حذفی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فردا ساعت 15 بعد ازظهر مکان فینال جام حذفی مشخص شود اگر مدیران عامل 2 تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان لطف کنند و به جلسه فردا بیایند با حضور آنها مکان فینال جام حذفی را تعیین می کنیم، در غیر این صورت در غیاب مدیرن عامل پرسپولیس و سپاهان مکان فینال را مشخص خواهيم کرد.

شهبازی بیان داشت: مکان فینال جام حذفی با توافق 2 تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس مشخص می شود اگر توافقی صورت نگرفت به صورت قرعه کشی یا یک مکان بی طرف را خودمان مشخص می کنیم.

وی درمورد صحبتهای معاون حقوقی پرسپولیس در عدم انتخاب مکان فینال توسط سازمان لیگ برتر گفت: در آیین نامه سازمان لیگ نوشته شده  که تصمیم گیرنده مکان فینال جام حذفی سازمان لیگ برتر است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)