پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: در قرارداد پرویز مظلومی سمت این مربی در تیم استقلال قید نشده است.

مصطفی شهبازی درباره اینکه عنوان شده پرویز مظلومی فصل گذشته به عنوان مربی با باشگاه استقلال قرارداد بسته نه سرمربی اظهار داشت: از نگاه کمیته نقل و انتقالات هر باشگاه دو دسته افراد را برای ثبت قرارداد به ما معرفی می کند. یک گروه تحت عنوان کادر فنی و گروه دیگر بازیکنان.

وی افزود: اینکه باشگاه با اعضای کادر فنی اش به چه عنوانی قرارداد می بندد جزو مسائل داخلی آنهاست اما ما در دفاتر کمیته نقل و انتقالات آنها جزو نفرات کادر فنی محسوب می کنیم.

این مقام مسئول در این باره که قرارداد مظلومی با استقلال دوساله بوده اما هنوز فسخ نشده توضیح داد: در رابطه با فسخ قرارداد برای کمیته نقل و انتقالات ملاک بازیکنان هستند. چراکه در تنها در این صورت ما می توانیم مجوز انتقال آنها را صادر کنیم اما قطع همکاری مربیان با باشگاه ها جزو مسائل داخلی باشگاه شان محسوب می شود.

شهبازی اضافه کرد: ما فقط با دریافت نامه از طرف باشگاه براساس مربیان معرفی شده برای آنها کارت حضور در زمین بازی را صادر میکنیم که تا این لحظه از سوی باشگاه استقلال نامه ای در رابطه با تغییر اعضای کادر فنی شان به دست ما نرسیده است. اگر سرمربی فصل قبل استقلال نسبت به قراردادش که گفته می شود دوساله بوده معترض است می تواند از طریق کمیته انضباطی برای دریافت حق و حقوقش اقدام کند. اما سازمان لیگ دخل و تصرفی در مورد فسخ قرارداد مربیان نخواهد داشت.

مسئول کمیته نقل و انتقالات درباره قرارداد برانکو با پرسپولیس گفت: سرمربی پرسپولیس همان زمان که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد به سازمان لیگ آمد و ما هم قرارداد و کارت بازی او را برای فصل جدید معتبر می دانیم.

شهبازی در پایان گفت: غیر از خسرو حیدری که روز گذشته به سازمان لیگ آمد تا قراردادش با استقلال را به مدت سه فصل تمدید کند همچنان هیچ یک از مربیان و بازیکنان به این منظور به کمیته نقل و انتقالات مراجعه نکرده اند و باز هم از باشگاه ها می خواهیم که برای این مهم کار را به روزهای آخر فصل نقل و انتقالات موکول نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)