عضو هیات‌ مدیره باشگاه استقلال گفت: منتظر هستیم مدیرعامل باشگاه از خارج از کشور بازگردد تا گزارش مالی بدهد.

احمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود استقلال به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال از تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند به لحاظ فنی یک سروگردن بالاتر بود و امیدوارم ستاره سوم را در آسیا کسب کند.

وی در خصوص اظهارات جواد نکونام پس از دیدار با الشباب و اینکه گفته به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از استقلال شکایت می‌کند، گفت: این مصاحبه را دیدم و منتظر هستیم مدیرعامل باشگاه از سفر خارج از کشور بازگردد تا در جلسه هیات مدیره گزارش مالی خود را بدهد.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: طبق مصوبه بودجه، 13.5 میلیارد از منابع تزریقاتی تامین شد که برابر با 80 درصد بودجه مصوب است. بازیکنانی که گله‌مند هستند در گزارش فتح‌الله زاده باید مشخص شود که چقدر دریافت کرده‌اند. با این 13.5 میلیارد یعنی 80 درصد بودجه مصوب، بازیکنان باید 80 درصد قرارداد خود را گرفته باشند و باقیمانده آن باید در فاز بعدی داده شود.

شهریاری در پاسخ به این سوال که چرا با این مصوبه نکونام می‌گوید 45 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده، عنوان کرد: اگر به این شکل است که نکونام می‌گوید فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره توضیحات خود را می‌دهد.

وی در مورد اینکه نکونام اعلام کرده  به وی گفته‌اند «آدم فلانی شو تا پولت را بگیری»، گفت: از این فلانی‌ها مطلع نیستم و برای نخستین بار است این مسئله را شنیدم. در این خصوص استنباط خاصی ندارم که چه کسی به وی چنین حرفی زده اما نکونام باید در مورد فلانی شفاف صحبت کند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره این مسئله که بیشتر بازیکنان معتقدند 4 – 5 نفر از آنها بالای 70 تا 80 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اما سایر آنها زیر 40 درصددریافت کرده‌اند، اظهار داشت: این جزو اختیارات و سیاست‌های کاری مدیرعامل است. شاید من و شما این روش را نپسندیم که میان بازیکنان تفاوت قائل شویم. این دیدگاه فتح‌الله‌زاده بوده و جزو سیاست‌های کاری وی به‌شمار می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازیکنان می‌گویند عدالت بین آنها رعایت نشده، تصریح کرد: این مسئله نیز در گزارش مالی مدیرعامل استقلال در جلسه هیات مدیره مشخص می‌شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: بازیکنان حق دارند از مسائل مالی ناراحت باشند چون سال پرزحمتی را سپری و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. آنها حق دارند مطالبات خود را بخواهند.

عضو هیات مدیره استقلال،‌ ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی هفته آینده جلسه مهمی بین اعضای هیات‌مدیره در خصوص سیاست کاری، گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌ریزی برای فصل آینده انجام خواهد شد ضمن اینکه در بخش مالی بحث‌هایی می‌شود که اگر به تصویب برسد اجرایی خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)