پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور در اردوی پرسپولیسی‌ها با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی مقابل داماش به تهران برگشت و در هتل المپیک مستقر شد تا ظهر امروز عازم تبریز شود. از همین رو پرسپولیسی‌ها نیز که اردوی خود را در هتل المپیک برای بازی مقابل پیکان مستقر هستند، با بازیکنان و کادر فنی تراکتور برخورد کردند.

حضور جواد کاظمیان در بین پرسپولیسی‌ها و دیدار او با کادر فنی قرمزپوشان و بازیکنانی مانند علی کریمی دقایقی شور و حال خاصی را به اردوی پرسپولیسی‌ها بخشیده بود.

شوخی‌ها و خنده‌های کاظمیان با پرسپولیسی‌ها، با توجه به کدورت‌های قبلی در نوع خود جالب بود. اگر چه این بازیکن برخورد گرمی با سرمربی سرخ پوشان نداشت.

همچنین خبر دیگر از پرسپولیسی‌ها این بود که گل‌محمدی که روز گذشته بازی استقلال و سپاهان را تماشا کرده است از مسئولان باشگاه خواسته که فیلم این بازی تهیه و سریع‌تر در اختیار آنالیزورهای پرسپولیس قرار بگیرد.

گل‌محمدی که به دلیل سرماخوردگی در نشست مطبوعاتی روز گذشته بازی پرسپولیس و پیکان حضور نداشت از تمام خبرنگاران در گفت‌وگویی عذرخواهی کرد و در این زمینه اظهار داشت: سابقه نداشته که من بخواهم خبرنگاران را بخاطر خودم معطل بگذارم اما به خاطر شرایطی که پیش آمد مجبور بودم که به بیمارستان بروم و امیداورم دیگر این موضوع تکرار نشود. من رابطه خوبی با اصحاب رسانه دارم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)