پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به شوخی سیزده فروردین پرسپولیس نیوز واکنش نشان داد و گفت نامه کسر امتیاز هنوز برای این باشگاه ارسال نشده است.

عباس کردنوری در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه گفته می شود نامه ای به باشگاه استقلال ارسال شده و بابت پرونده توزی قرار است از آبی ها امتیاز کسر شود اظهار داشت: طی چند روز اخیر نامه ای مبنی بر کسر امتیاز ار باشگاه استقلال نداشته ایم و فقط درباره طلب بازیکنی به نام توزی که پرونده اش به کمیته حقوقی فیفا رفته است دو نامه داشته ایم که البته مضمون آن نامه ها کسر امتیاز از تیم ما نیست.

وی در ادامه افزود: معمولا وقتی کمیته انضباطی فیفا درباره شکایتی اقدام می کند ابتدا نامه ای به باشگاه می زند و سپس 10 روز زمان تعیین می کند تا باشگاه با پرداخت بدهی خود مانع جرایم و کسر امتیاز شود و لذا ما هم منتظریم تا آن نامه برسد و برای پرداخت پول اقدام کنیم.اینکه گفته شده تا الان سه امتیاز از باشگاه استقلال کم شده را تکذیب می کنم و فقط می دانم که مکاتباتی از طرف باشگاه صورت گرفته و کمیته حقوقی فیفا به باشگاه اعلام کرده که به دلیل بدهی حدودا 370 هزار دلاری به توزی شکایتی صورت گرفته است. در پرونده های قبلی هم وقتی از فیفا نامه ای مبنی بر شکایت صورت گرفته و تعیین فرجه رسید برای پرداخت پول اقدام کردیم و حالا هم منتظر نامه فیفا هستیم تا سپس اقدام کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)