هافبک بایرلورکوزن اعتراف کرد با سرمربی چلسی، تیمی که گفته می‌شود خواهان به خدمت‌گیری او شده، صحبت کرده است.

آندره شورله، بال آلمانی تیم بایرلورکوزن پس از شرکت در بازی خداحافظی هم‌تیمی‌اش میشائیل بالاک، اعلام کرد با ژوزه مورینیو صحبت کرده و به این ترتیب عملا این خبر را که او در صدد پیوستن به ‌آبی‌پوشان لندن است را تایید کرد.

روزنامه اکسپرس آلمان روز گذشته اعلام کرد، ژوزه مورینیو و رودی فولر، مدیرورزشی بایرلوزکوزن پیش از بازی خداحافظی بالاک با یکدیگر در خصوص انتقال شورله به استمفوردبریج به توافق رسیده‌اند. مورینیو هم پس از این بازی حاضر نشد حرفی در خصوص رد این موضوع بزند.

احتمال پیوستن شورله به جمع شاگردان آقای خاص بیش از پیش قوت گرفت زمانی که او شخصا مذاکره‌اش با مورینیو را تایید کرد. او پس از بازی خداحافظی بالاک که در آن برای تیم منتخب ستارگان دنیا تحت هدایت مورینیو به میدان رفت، گفت: بله اینکه من و مورینیو با یکدیگر صحبت کرده‌ایم صحت دارد. او امشب و در بازی خداحافظی میشائیل بالاک سرمربی بود اما اینکه فصل بعد هم سرمربی من خواهد بود را باید منتظر ماند و دید. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

شورله 22 ساله در 83 بازی که از سال 2011 تا به امروز برای بایرلورکوزن به میدان رفته 23 گل به ثمر رسانده است. او 24 بازی هم برای تیم ملی آلمان انجام داده و در این بازی‌ها 7 گل به ثمر رسانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)