مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى اين روزها سعى دارد پخته تر از قبل در زمين ظاهرشود. اتفاقات بازى با استيل آذين و باخت پرسپوليس بهانه اى بود تا به سراغ مدافع سابق تيمهايى همچون سايپا وصباى قم برويم و با او دقايقى همكلام شويم.
• در دقايق پايانى بازى پرسپوليس واستيل آذين تو را وسط معركه داور و بازيكنان حريف ديديم. واقعاً موضوع چه بود؟!
– خدا را شكر همه چيز توسط دوربينهاى تلويزيونى ضبط شد و بعد هم موضوع را به چشم ديدم. من فقط هدفم اين بود كه جنجالى پيش نيايد ومشكلى به وجود نيايد. به هرحال بازيكنان حريف عصبانى بودند و ممكن بود اتفاقى رخ دهد. به همين خاطر براى مراقبت از داور جلو رفتم. آقاى مرادى هم درگزارشش به اين موضوع اشاره كرده بود.
• ظاهراً قرار است كميته انضباطى هم از اين بابت از تو تقدير كند؟
– من بسيار خوشحالم كه اين اتفاق افتاد. اگر يادتان باشد روزى كه به صباى قم رفتم، اعلام كردم كه از اين پس شيث ديگرى را خواهيد ديد. يادم هست آن روزها خيلى ها به اين حرف من خنديدند اما ديديد كه در طول اين ۲ فصل بسيار آرام به كارم ادامه دادم و از حاشيه ها كاملاً فاصله گرفتم. حالا هم خوشحالم كه حرفم را در عمل ثابت كردم. توانستم بازيكن اخلاق شوم واينگونه از من تقدير كنند.
• از ناكامى هاى اخير بگو. چرا پرسپوليس اين قدر راحت مى بازد.
– مافقط در ۲ بازى ليگ باخته ايم. چرا بحث ناكامى در ميان است؟!
• آن همه مساوى چيزى از باخت كم ندارد. در بازى با تراكتورسازى هم با اينكه برديد اما چهره  اى مقتدر نداشتيد و اگر شانسى در كارنبود آن بازى را هم مى باختيد.
– من از شما يك سؤال دارم. مردم دوست دارند از پرسپوليس بازى خوب ببيند يا ۳ امتياز بازيها را بگيرند؟!
• مردم هردو را مى خواهند.
– اما من فكر مى كنم آنها با ديدن پيروزى تيم محبوبشان بيشتر خوشحال مى شوند. ما در زمان مصطفى دنيزلى خيلى زيبا بازى مى كرديم اما در نتيجه  گيرى موفق نبوديم. آيا كسى ما را به خاطر بازى زيبا تشويق كرد؟! امروز مردم از تيم محبوبشان برد مى خواهند نه چيز ديگر.
• واقعاً  شرايط پرسپوليس را بحرانى نمى بينى؟!
– نه، به نظر من تيم ما بسيار جوان شده و ميانگين سنى پايين ترى دارد. پرسپوليس امسال يك تيم خوب است كه نياز به كسب هماهنگى بيشتر دارد.

• بالاخره چه زمانىمى خواهيد به هماهنگى لازم برسيد؛ بازيها به نيم فصل رسيد!

– مطمئنم در نيم فصل دوم پرسپوليسى را خواهيد ديد كه دلخواه همه است. هماهنگيها بيشتر مى شود و تيم براى كسب امتيازات به ميدان خواهد رفت. در نيم فصل دوم براى رسيدن به قهرمانى از هيچ كوششى دريغ نخواهيم كرد.
• هر بار كه پرسپوليس خودش را به صدر جدول نزديك مى كند با يك باخت همه تلاشش را بى ثمر مى گذارد. واقعاً اين شرايط به نفع پرسپوليس است؟!
– نه قبول دارم كه به نفع ما نيست كه در نتيجه گيرى نوسان زيادى داشته باشيم اما الان هم چندان وضعيت بدى نداريم. اختلاف ما با تيم صدر جدول ۵ امتياز است و قطعاً مى توانيم خيلى زود خود را به اين تيم برسانيم. با كسب پيروزى مقابل ابومسلم به اين خواسته مان نزديك مى شويم.

• آيا با اين وضعيت مى توان به پرسپوليس اميدوار بود؟!

– بازى بعدى هم مثل تمام بازيهاست و ما براى كسب ۳ امتياز بازى به ميدان  خواهيم رفت. به هرحال در فوتبال هرتيمى كه بتواند از موقعيت هايش استفاده كند، برنده مسابقه است و ۳ امتياز را مى گيرد. ما در مقابل استيل آذين يك بار از موقعيتمان استفاده كرديم اما استيل آذين ۲ بار اين كار را كرد و پيروز شد. البته من از بابت اين اتفاق بسيار ناراحت هستم اما مى دانم هر باخت مى تواند براى ما نويد يك پيروزى به همراه داشته باشد. مهم اين است كه بتوانيم از اشتباهات گذشته درس بگيريم و نقاط ضعف را برطرف كنيم. فكر مى كنم شكست ما مقابل استيل آذين به ما ياد داد كه بايد در استفاده از موقعيتها دقت كرد و براى كسب پيروزى بيشتر از حريف تلاش كنيم.
• اين روزها خيلى ها عملكرد شيث را خوب ارزيابى مى كنند. فكر مى كنى رمز موفقيت تو در بازيهاى پرسپوليس چه بوده؟!
– اعتماد به نفس، توكل به خدا و دعاى خير پدر و مادر. همه اين عوامل به من كمك كرد تا بتوانم بازيهاى خوبى از خودم نشان دهم. به نظرم هر بازيكنى اگر صبور باشد و از حاشيه ها دور بماند مى تواند خود را به سطح بالايى از فوتبال برساند.

• اميد دارى دوباره پيراهن تيم ملى را برتن كنى؟

– هر فوتباليستى آرزوى پوشيدن پيراهن تيم ملى را دارد. دارم تلاش مى كنم تا هم براى تيم باشگاهى ام مفيد باشم و هم در حد تيم ملى عمل كنم.

• صحبت خاصى ندارى؟

– اميدوارم با ارائه بازيهاى بهتر محبت اين هواداران را جبران كنم. چيز زيادى از خدا نمى خواهم. اين هوادار گناه ندارد كه در هر بازى به ورزشگاه بيايد و با اعصاب خرد به خانه اش بازگردد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)