مرجع خبری پرسپولیس : مصدوميت از ناحيه زانو يكى از دلايلى بود تا شيث رضايى مدافع شماره۱۳ سرخپوشان شانس بازى در اصفهان را از دست بدهد و مجبور باشد در تهران ماندگار شود. كاپيتان دوم پرسپوليس كه پس از يك سال وقفه بار ديگر به جمع سرخ هاى تهرانى بازگشته اميدوار است با تداوم حضورش در تركيب پرسپوليس كماكان جزو بازيكنان اثرگذار و مؤثر پرسپوليس باشد.درشرايطى كه يكى، دو روز به مصاف پرسپوليس مقابل شاهين فرصت باقى مانده با تماسى كه با شيث رضايى مدافع پرسپوليس داشتيم نظرش را در مورد شرايط فعلى سرخ ها جويا شديم. شيث در پاسخ به سؤالات ما جواب هاى جالبى داشت كه براى اطلاع از آن به شما توصيه مى كنيم گفت وگوى ما را با شيث رضايى بخوانيد:
در ديدار مقابل ذوب آهن غايب بودى اما دوست داريم نظرت را در مورد اين بازى بدانيم.
در مجموع ۲ تيم بازى خوبى از خود به نمايش گذاشتند و توانستندانتظارات را براى ارائه يك بازى زيبا برآورده كنند اما ۲ تيم كه نمى خواستند بازنده اين ديدار باشند، تلاش كردند حداكثر امتياز را به حساب خود واريز كنند. درست است بازى مساوى تمام شد اما اگر كمى بيشتر از حريف شانس داشتيم، مى توانستيم با ۳امتياز به تهران برگرديم اما انشاءالله اين ۲ امتيازى كه در اصفهان از دست داديم جبران مى كنيم تا همچنان در كورس مدعيان باقى بمانيم

عملكرد خط دفاعى را چطور ديدى؟
مشكلى از اين بابت وجود نداشت. خوشبختانه بچه ها خيلى خوب كار كردند. به خصوص در خط دفاعى نمايش خوبى داشتند. به هر حال بچه هاى ما در تمامى مناطق و پست ها نشان دادند روز به روز بهتر و هماهنگ تر مى شوند و روند رو به رشدمان بازى به بازى بيشتر نمود پيدا مى كند.
خيلى ها معتقد بودند با وجود فشردگى بالاى بازى ها و تيم ها در جدول رده بندى، پرسپوليس پس از سفر به امارات نتواند آن طور كه بايد و شايد موفق عمل كند .
ديديد كه اين طور نشد. اتفاقاً برگزارى چند بازى در امارات باعث شد علاوه بر اينكه عملكرد تك تك بازيكنان براى كادر فنى كاملاً مشخص شود فرصت خوبى به جوان ها رسيد تا توانايى ها و شايستگى هاى خود را نشان دهند. به هر حال اعضاى كادر فنى در اين چند بازى كاملاً متوجه شدند بازيكنان در چه شرايط جسمى و فنى هستند و اين مسأله كمك بزرگى بود تا نسبت به ارنج تيم اشراف كامل داشته باشند.
در مورد مصدوميتى كه گريبانگيرت شد صحبت مى كنى؟
از ناحيه زانو كمى مشكل داشتم كه آن هم برطرف شد. در تمرينات حضور پيدا كرده ام و آماده ام بدون مشكل در خدمت تيم محبوبم باشم.
پرسپوليس اين هفته بايد در شرايطى به ديدار شاهين بوشهر برود كه اين تيم در بازى ها و هفته هاى قبلى نتايج چندان خوبى كسب نكرده.
ما اصلاً به اين موضوع توجهى نداريم. بازى مقابل پرسپوليس براى همه تيم ها ايجاد انگيزه مى كند و آنها مى خواهند خودشان را نشان بدهند. ما مدعى قهرمانى هستيم و هيچ حريفى را دست كم نمى گيريم. اتفاقاً بايد همه تيم ها براى ما حريفان جدى باشند كه با تمام وجود مقابل آنها به ميدان خواهيم رفت. درست است شاهين شرايط خاصى دارد و تغيير و تحولاتى در كادرفنى اين تيم به وجود آمده اما اين مسائل كوچك ترين تأثيرى در كار ما ندارد و به اميد خدا با يك پيروزى خوب زمين را ترك مى كنيم.
چقدر به ادامه روند رو به رشد پرسپوليس در ليگ اميدوار هستى؟
پرسپوليس سال قبل ۳ جام را پيش رو داشت كه متأسفانه در رسيدن به قهرمانى ناكام ماند. امسال سال جبران ناكامى هاى پرسپوليس است. درست است در رقابت هاى آسيايى حضور نداريم اما با موفقيت در ۲ جام ديگر مى توانيم اين سهميه را براى فصل آتى به دست آوريم و ثابت كنيم اتفاقات و ناكامى هاى سال قبل بدشانسى بزرگ پرسپوليس بوده است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)