مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه حضور شيث در بازى مقابل استيل آذين در هاله اى از ابهام است با كاپيتان دوم اين تيم تماس گرفتيم تا در مورد آخرين وضعيتش و شرايط حضورش در بازى بعدى سؤال كنيم. رضايى مثل هميشه صميمانه پاسخگوى سؤالات ما بود. گفت وگو با وى را بخوانيد:
• در بازى با تراكتور نبودى. چه شد كه اين بازى را از دست دادى؟
– متأسفانه دوقلوى پايم كش آمده بود و حتى تلاش كردم با زور آمپول بازى كنم اما كادرپزشكى و متعاقب آن كادرفنى صلاح ديدند با اين وضعيت بازى نكنم زيرا احتمال بدتر شدن مصدوميتم وجود داشت و همين مسأله باعث شد اين بازى را از دست بدهم و غايب باشم.

• از آخرين وضعيت مصدويتت برايمان صحبت مى كنى؟

– فعلاً كه فيزيوتراپى مى كنم. البته نسبت به روز اول درد پايم كمتر شده اما هنوز معلوم نيست به بازى استيل آذين برسم يا نه. اگر تصميم بر اين باشد كه بازى كنم به زور آمپول هم خودم را مى رسانم، مگر اينكه كادرفنى اجازه ندهد.
• راستى ديدن بازى پرسپوليس از بيرون از زمين چطور است؟
– خيلى سخت و استرس زاست. اگر استاديوم هم باشى كه بدتر! با اين وجود مى خواستم بيايم استاديوم تا در كنار بچه ها باشم اما يك مقدار درد داشتم و ترجيح دادم از تلويزيون بازى را تماشا كنم. اقرار مى كنم فشار زيادى به آدم وارد مى شود اما خدا را شكر كه با پيروزى تيم همه چيز به خير و خوشى تمام شد.
• اول بازى اين نگرانى وجود داشت كه غيبتت به تيم ضربه بزند.
– خدا را شكر اين طور نشد و تيم با ۳ امتياز از زمين خارج شد. البته بچه ها در نيمه اول زياد خوب كار نكردند. در نيمه دوم هم ۱۰ ۱۵، دقيقه اول كمى سردرگم كار كردند اما گل را كه زديم خيال همه كمى راحت شد و با گل دوم پيروزى مان تثبيت شد. البته بهتر بود كه گل دقيقه پايانى را هم نمى خورديم تا پيروزى مان قاطع تر  شود. ما نبايد آن گل را دريافت مى كرديم. بازى تا زمان سوت و اعلام داور ادامه دارد و بايد تمركزمان را تا پايان بازى ادامه دهيم.

• كوه به كوه نرسيد اما پرسپوليس و استيل آذين به هم رسيدند. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟

– براى ما بازى با استيل آذين با تيم هاى ديگر هيچ فرقى ندارد. طرز فكر من اين است كه همه بازى ها مثل هم است و ۳ امتياز دارد. ما هم روى اين ۳ امتياز حساب ويژه اى باز كرده ايم و بايد سومين پيروزى متوالى مان را به دست آوريم. برايمان هيچ فرقى ندارد حريف ما استيل آذين باشد يا تيم ديگرى.
• اما تقابل على كريمى و پرسپوليس، اين ديدار را يك ديدار ويژه و خاص مى كند.
– درست است كه على كريمى بايد مقابل تيم سابق خود به ميدان برود اما اين مسأله نبايد حساسيت زا شود. على بازيكن فوق العاده و بزرگى است و حضورش مقابل هر تيمى براى آن تيم حساس و سخت است. با وجود احترام و علاقه زيادى كه براى على كريمى قائل هستم اميدوارم او مقابل پرسپوليس نتواند يك تنه موفق باشد و در كسب ۳ امتياز براى پرسپوليس مانعى شود.

• اگر خودت به شرايط بازى روبروى استيل آذين على كريمى برسى، قول مى دهى مانع از حركت مثبت او شوى؟

– اگر به اين ديدار برسم تمام تلاشم اين است كه پرسپوليس تيم پيروز ميدان باشد. همان طور كه گفتم على يك بازيكن استثنايى و تمام نشدنى است و همه ما تلاش مى كنيم به هر قيمتى شده تيم پيروز ميدان باشيم.
• شكست استقلال، توقف تيم هاى بالانشين و پيروزى پرسپوليس ،اميدها را براى رسيدن پرسپوليس به صدر بيشتر كرده. شيث رضايى هم مثل بقيه اميدوار به تحقق اين مسأله است؟
– اگر شما و بقيه هم اميدوار نبوديد من اميدوار بودم! چشم ما به صدر جدول است. ما مى خواهيم گذشته ها را جبران كنيم و هدف اصلى ما رسيدن به صدر جدول است. اميدوارم با پيروزى هاى متوالى كه تا نيم فصل كسب مى كنيم تا آن زمان صدرنشين شويم و رقباى ديگرمان را پشت سر بگذاريم. اين مهمترين هدف ماست كه مطمئن باشيد تا رسيدن به آن يك قدم هم پا پس نخواهيم كشيد.
• اين روزها درخشش و عملكرد خوبى كه در پرسپوليس داشتى اين مسأله را پررنگ تر مى كند كه به پيراهن تيم ملى برسى.
– پوشيدن پيراهن تيم ملى براى من افتخار بزرگى است. من طى سال هاى قبل در چند رده مختلف تيم ملى بازى كرده ام و لذت آن را مى دانم اما دعوت به تيم ملى منوط به نظر مستقيم كادرفنى است. اگر دعوت شوم كه با جان و دل در خدمت تيم ملى  هستم اما اگر هم اين مسأله محقق نشد براى موفقيت پرسپوليس تلاش مى كنم و براى تيم ملى آرزوى موفقيت خواهم داشت.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)