به زودى نشان خواهيم داد كه مدعى جدى قهرمانى هستيم

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در شرايطى مقابل صباى قم قرار مى گيرد كه شيث رضايى كاپيتان دوم سرخ ها رويارويى با تيم سابقش را تجربه خواهد كرد. شيث كه زمان مربيگرى قطبى به ناچار از پرسپوليس رفت يك فصل در صبا فوتبال بازى كرد و حالا بايد مقابل اين تيم بازى كند.


وى در مورد رويارويى با صبا  گفت: يك سال در اين تيم و زيرنظر فيروز كريمى كار كردم و صبا در آن سال فوق العاده بود. آنها الان هم از بازيكنان بسيار خوبى سود مى برند و تماشاگران خوبى هم دارند كه زمانى كه در صبا بازى مى كردم نسبت به من لطف داشتند. با اين حال من فقط به برد پرسپوليس فكر مى كنم و براى رسيدن به قهرمانى بايد در هر مسابقه برنده باشم.


او ادامه مى داد: روى نقاط ضعف و قوت صبا به خوبى كار كرديم. هم على دايى باهوش است و هم دستيارانش و آنها به خوبى صبا را آناليز كردند. ما با برنامه وارد زمين مى شويم و معتقدم كه پرسپوليس در قم هم حكم يك ميزبان را خواهد داشت چون ما به هر شهرى كه مى رويم طرفداران زيادى داريم.


شيث در مورد عملكرد خط دفاعى پرسپوليس در هفته اول و تعريف و تمجيدهاى على دايى گفت:


ما فقط انجام وظيفه كرديم و كار خاصى انجام نداديم. اميدوارم عملكرد خط دفاعى پرسپوليس طورى باشد كه در پايان فصل سربلند باشيم. ما براى موفقيت بايد نوك قله را نگاه كنيم و همه بازيكنان پرسپوليس امسال براى قهرمانى تلاش خواهند كرد. اين درست كه در بازى اول باب ميل هواداران بازى نكرديم ولى احتياج به زمان داريم.


کاپيتان دوم پرسپوليس در مورد اين موضوع كه خيلى ها معتقدند اين تيم به دليل نداشتن ستاره هاى زياد و بازيكنان كليدى نسبت به استيل آذين، سپاهان و استقلال شانس كمترى براى قهرمانى دارد تاكيد  كرد: يك تيم فقط به ستاره خلاصه نمى شود و مهم اين است كه تمامى بازيكنان تاكتيك تيمى را به خوبى رعايت كنند. رفاقت و نبود حاشيه هم در تيم بسيار مهم است و من معتقدم پرسپوليس اين فاكتورها را دارد. به زودى نشان خواهيم داد كه پرسپوليس مدعى جدى قهرمانى در ليگ برتر است.

 

شيث در مورد جوى كه قبل از بازى با تراكتورسازى در موردش وجود داشت و اينكه مى گفتنداو دراين ديدار توسط دايى ذخيره خواهد شد گفت: هيچ كدام از بازيكنان پرسپوليس نبايد توقع داشته باشند كه فيكس بازى كنند. مربى آبرويش را بيشتر از هر چيزى دوست دارد و مطمئن باشيد بازيكنى كه آماده نباشد در تركيب قرار نخواهد گرفت. من هميشه به طور جدى تمرين مى كنم ولى از فيكس بودنم مطمئن نيستم و اين موضوع به دايى مربوط مى شود.

 

رضايى در پاسخ به اين سؤال كه چرا معمولا بعد از پايان بازى هاى پرسپوليس، دوربين هاى تلويزيونى و خبرنگاران مدام در مورد «حاشيه» از تو سؤال مى كنند، تصريح كرد: وقتى يك بازيكن به سمت حاشيه نمى رود شايد مى خواهند بيشتر به او توجه كنند و به يك مسائلى برسند. شايد براى خيلى ها تعجب آور باشد كه من الان به سمت حاشيه نمى روم ولى بايد بگويم كه مدت ها پيش به هواداران پرسپوليس قول دادم كه ديگر در حاشيه نباشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)