مرجع خبری پرسپولیس : ليست تيم ملى فوتبال كشورمان از سوى افشين قطبى صبح ديروز اعلام شد. در اين ليست جاى بازيكنانى مثل شيث رضايى كه بازى هاى خوبى براى تيم خود انجام داده، خالى است. همين موضوع بهانه اى شد تا دقايقى با رضايى همكلام شويم كه ماحصل صحبت  هاى وى را در ادامه مى خوانيد:
• ليست جديد تيم ملى اعلام شد اما در اين ليست نامى از تو نبود!
– نظر سرمربى تيم بود. انتخاب بازيكنان يك امر سليقه اى است. قطبى با نظر خودش بازيكنان را دعوت كرده و حتماً به اعتقادش من نمى توانم برايش مثمر ثمر باشم. بنده هم به نظر قطبى احترام مى گذارم.
• از اين موضوع ناراحت نيستى؟
– خير، من هدفم اين است كه براى پرسپوليس خوب بازى كنم. عقده ملى پوش شدن هم ندارم چرا كه در ۴ رده ملى نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان بازى كرده ام. سعى مى كنم خوب باشم. به هر حال تيم ملى از آن ممكلت ماست و براى سرمربى اين تيم احترام قائلم.
• فكر نمى كنى دعوت نشدنت به اختلافات تو با قطبى كه ۲ سال قبل به وجود آمد، مربوط شود؟
– خير، سال قبل كه در صبا بودم و قطبى سرمربى پرسپوليس بود، به سمتش رفتم و ضمن اينكه به او گل دادم، پيشانى اش را هم بوسيدم پس فكر نمى كنم اختلافى وجود داشته باشد.
• اين روز ها خيلى بى حاشيه نشان مى دهى! دليلش چيست؟
– اين فقط مربوط به روز هاى اخير نيست. سال قبل كه به صبا رفتم گفتم شيث ديگرى را خواهيد ديد . حالا ۲ سال است كه بدون حاشيه به كارم ادامه مى دهم.
• در بازى با استيل آذين هم اين بى حاشيه بودن را نشان دادى! درست است؟
– بله من حاشيه اى نداشتم. فقط در دقايق پايانى مى خواستم از داور حفاظت كنم كه خيلى ها اين عمل را بد دانستند.
• اما در آن هنگام ضرباتى را هم با دست به چند بازيكن استيل آذين وارد كردى!
– اينطور نبود كه بخواهم آنها را بزنم. ۳ ، ۴ بازيكن استيل آذين اطراف داور را گرفته بودند و كنار نمى رفتند. به همين خاطر مجبور شدم با قدرت بيشترى آنها را با دست از داور دور كنم!
• حسين كعبى بعد از اين بازى اعلام كرد كه هنر پيشه خوبى هستى! در اين خصوص چه نظرى دارى؟
– حسين از سال ۱۳۷۸ با من رفاقت دارد. ما با هم شوخى داريم و ايرادى ندارد، اين بحث هاى طنز آميز به روزنامه ها كشيده شود. حسين پسر خوبى است و اميدوارم دوباره به پرسپوليس برگردد تا در كنار يكديگر همانند گذشته روز هاى خوشى را سپرى كنيم.

• شرايط فعلى پرسپوليس چطور است؟

– به هر حال ما هفته گذشته شكست خورديم اين باخت شوك مناسبى براى ما بود و اميدوارم ما را در راه پيشرفت تيم كمك كند. بازى با استيل آذين تمام شده و اميدوار هستيم در آينده نتايج خوبى بگيريم و به روز هاى اوج خود باز گرديم.
• چرا پرسپوليس در اين فصل فراز و نشيب زيادى دارد؟
– به هر حال در اين فصل بازيكنان جديد زيادى به تيم ما اضافه شده اند و همين موضوع روى تيم ما تأثير گذاشته است. با اين كه ۱۵ هفته سپرى شده اما تيم ما هنوز به طور كامل به هماهنگى نرسيده است.
•اين روز ها شاهد بوديم كه برخى از بازيكنان پرسپوليس عليه يكديگر صحبت هايى را انجام داده اند. در اين مورد صحبت كن!
– معتقدم نبايد چنين اتفاقاتى در قالب يك خانواده رخ دهد. در مجموع اين مسائل به تيم ضربه مى زند و اميدوارم ديگر شاهد چنين مسائلى نباشيم.
• جلسه كميته انضباطى شما ديروز برگزار شد. در اين جلسه چه گذشت؟
– آقاى شريفى به من گفتند كه چرا در پايان بازى با استيل آذين عصبى بودى و من هم گفتم قصد حفاظت از داور را داشتم؛ ايشان كار مرا قابل تحسين دانست و فكر نمى كنم محروميتى در كار باشد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)