مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى كاپيتان پرتلاش پرسپوليس توانست در دربى ۶۷ پايتخت چهره اى آماده و مسلط را از خود در خط دفاعى سرخپوشان به جا بگذارد. به همين خاطر تصميم گرفتيم تا به سراغ شيث برويم و حرفهاى او را مورد تساوى يك بريك سرخوشان مقابل استقلال را بشنويم. با ماهمراه باشيد:
• به نظر مى آمد استقلال با استرس بيشترى پا به ميدان مسابقه گذاشته بود.
– استقلال فكر مى كرد بايد اين بازى را بدون هيچ مشكلى پيروز شود. استقلالى ها ديده بودند كه شرايط پرسپوليس قبل از دربى اصلاً شرايط خوبى نيست و فرصت خوبى است كه بتوانند با اقتدار يك پيروزى شيرين را به نام خود ثبت كنند اما هميشه همين طور بوده است. پرسپوليس تحت هر شرايطى با روحيه تر و باانگيزه تر ظاهر مى شود. ما بايد در همه بازى ها به خاطر دل مردم بازى كنيم اما شرايط اين بازى هميشه با بقيه بازى ها فرق مى كند. اين بازى جايگاه مهمى نزد هوادارن تيم دارد و بايد به خاطر آنها با همه وجود در زمين حاضر شويم. خدا را شكر توانستيم ثابت كنيم كه تحت هر شرايط پرسپوليس اقتدارش را مقابل استقلال حفظ مى كند.
• روند بازى در ۲ نيمه متفاوت بود. در اين مورد توضيح مى دهيد؟
– به اعتقاد من بازى خيلى خوب انجام شد. ما در نيمه اول خيلى سرتر از حريف بوديم اما استقلال بعد از اينكه توانست به گل برسد حملاتش را شديدتر كرد. بايد بپذيريم كه استقلال نفراتش را مدتهاست در اختيار دارد و طبيعى است كه هماهنگ تر عمل كند. پرسپوليس نفرات زيادى را جايگزين نفرات قبلى كرده است. البته در اوج اين حملات فرصت هاى خوب گلزنى به وجود آورديم كه متأسفانه نتوانستيم آنها را تبديل به گل كنيم. يك جورايى شرمنده هواداران شديم.

• خط دفاع پرسپوليس هنوز آسيب پذير نشان مى دهد؟

– عملكرد خط دفاع را بد نديدم. استقلال روى يك ضربه ايستگاهى تير دروازه ما را نشانه گرفت و روى چند شوت خطرساز شد. تاكتيك تيمى منجر به خلق موقعيت براى آنها نشد.
• ظاهراً روى گل استقلال معترض بوديد؟
– معترض كه نه اما معتقديم آنها بايد قواعد بازى جوانمردانه را رعايت مى كردند. در آن صحنه يكى ، دو نفر از بازيكنان ما به سراغ بازيكن مصدوم رفتند و تيم منتظر بود تا استقلالى ها توپ را بيرون بفرستند اما آنها بازى را ادامه دادند و به گل هم رسيدند!

• چرا بعد از اينكه گل مى زنيد يكدفعه عقب مى كشيد و به حريف اجازه مى دهيد جلو بيايد؟

– اين مسأله كاملاً ناخودآگاه صورت مى گيرد. هر تيمى كه گل مى زند سعى مى كند تا عقب برود و از اندوخته اش دفاع كند و در ضدحملات به فكر افزايش تعداد گلهايش باشد. پرسپوليس هم به همين شكل عمل كرد و البته بايد در انجام اين كار دقت بيشترى به خرج مى داد.

• در خط دفاع پرسپوليس خيلى خونسرد نشان مى دادى؟

– من هميشه در دربى ها خونسرد هستم. هميشه توكل مى كنم و بعد پا به ميدان مى گذارم. تمام تلاشم اين بود كه بتوانيم دل مردم را شاد كنيم.

• اين بار تو را با بازوبند كاپيتانى در ميدان ديديم؟

– اين تشخيص كادر فنى بود كه در اين بازى بازوبند كاپيتانى را به بازو ببندم. در بازى قبل هم كادر فنى تشخيص داده بود كه كاپيتان نباشم. من هم هميشه تابع نظر كادر فنى بوده و هستم.

• پرسپوليس مهره هاى بدى ندار و كادر فنى اش هم فعال است چرا نمى تواند آن طور كه بايد نتيجه بگيرد؟

– اين مسأله را بايد از كادر فنى بپرسيد و من نمى توانم در موردش صحبت كنم. من بازيكن تيم هستم و بايد تلاش كنم تا آماده باشم و با آمادگى در تركيب قرار بگيرم. به نظر من بازيكن نبايد در اين مورد اظهار نظر كند.

• آينده پرسپوليس را چطور مى بينى؟

– اين بازى نشان داد كه پرسپوليس هنوز يك تيم مقتدر است و در بازى هاى بعدى مى توانيم خيلى بهتر از اين چيزى كه تا  به حال بوديم، باشيم.

• قبلاً براى پرسپوليس خوب گل مى زدى!

– خب قبلاً در دفاع راست بودم و بيشتر نفوذ مى كردم در نتيجه بيشتر به دروازه حريفان نزديك بودم اما حالا يك مدافع وسط هستم و و ظيفه هدايت خط دفاع به عهده من است. مسئوليتم بيشتر شده و بايد بيشتر در محوطه هجده قدم خودمان حضور پيدا كنم. به همين خاطر است كه ديگر مثل سابق گل نمى زنم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)