مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي شيري برعكس آن چيزي كه در دوران قبلي در كار دفاع از او ديده بوديم، در ليگ هشتم و نهم براي پرسپوليس خوب ظاهر نشد تا در پايان ليگ نهم زمزمه‌هاي جدايي او از اين تيم به گوش برسد اما ماندني شد تا در هفته‌هاي اول ليگ دهم، مصدوميت به سراغش بيايد.


در اين فصل از فصل‌هاي قبلي هم بدشانس‌تر بودي و خيلي زود دچار مصدوميت شدي.
■ بله، متاسفانه اوايل فصل مصدوم شدم و همين باعث شد از تيم عقب بمانم و نتوانم در بازي‌ها حضور داشته باشم.

 

چند روزي است كه مصدوميتت برطرف شده، الان در چه شرايطي هستي؟
■ مصدوميتم خوب شده و در تمرين‌ها حاضر هستم، خيلي آماده‌ام، اگر فرصتي داشته باشم حتما از اين آمادگي براي موفقيت پرسپوليس استفاده مي‌كنم.

 

 

خيلي وقت است كه در تركيب اصلي نيستي؟
■ خب، اين نظر كادر فني بوده و وظيفه من عمل به نظر كادر فني است. زماني كه مصدوم بودم نتوانستم بازي كنم و اين طبيعي بود ولي مهم اين است كه الان آماده هستم و مي‌توانم به تيم كمك كنم و هر كمكي از دستم برآيد از پرسپوليس دريغ نمي‌كنم.

 

فكر مي‌كني در بازي مقابل شهرداري تبريز حضور داشته باشي؟
■ نمي‌دانم، زياد اميدوار نيستم ولي همان‌طور كه گفتم انگيزه زيادي دارم، اگر فرصت داشته باشم، روزهاي قبل را هم جبران مي‌كنم.

 

بازي قبلي تاثير بدي در روحيه بازيكنان داشته، درست است؟
■ همه تلاش دارند كه بازي‌ها را ببريم و وقتي در خانه امتياز از دست مي‌دهيم، طبيعي است كه ناراحت مي‌شويم مخصوصا اينكه تا اواخر بازي برنده باشي و در چند دقيقه آخر، امتياز از دست بدهي ولي به هرحال آن بازي تمام شد و بازيكنان به فكر بازي‌هاي بعدي هستند.

 

بازي با شهرداري چطور مي‌شود؟ از حريف شناختي داريد؟
■ امتيازي كه در بازي قبلي از دست داديم، انگيزه لازم براي برد شهرداري را در پرسپوليس ايجاد كرده است، تلاش مي‌كنيم با برد اين بازي خود را به صدر جدول نزديك كنيم. شهرداري تبريز ميزبان است. با وجود اينكه نتايج خوبي نگرفته اما بازي‌هاي خوبي را ارائه دادند. از طرفي ته جدول هستند و اين براي تيم ما خطرناك است. شرايط براي بازي كردن با اين تيم سخت شده و در روزهاي بدي روبروي هم قرار مي‌گيريم. اين تيم مقابل پرسپوليس انگيزه زيادي دارد. چند هفته از ليگ گذشته و تيم‌ها به شناخت نسبي از همديگر رسيده‌اند.

 

با اين اوصاف بايد به فكر حداقل امتياز از اين بازي باشيم.
■ نه، اينطور نيست، ما حتما براي هر سه امتياز مي‌رويم تا با كسب اين سه امتياز ناكامي بازي قبلي را هم جبران كنيم.


برعكس شهرداري، شما خوب گل نمي‌زنيد و با گل‌هاي كمي، امتياز مي‌گيريد؟
■ درست است، شهرداري 15 گل زده ولي در عوض 23 گل خورده هم دارد. اگر بتوانيم از موقعيت‌ها بهتر استفاده كنيم حتما تعداد گل‌هايمان نيز بيشتر مي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)