مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تلاش مي‌كنم جاي كريمي را در ميدان پر ‌كنم.

مهدي شيري اظهار داشت: كريمي بازيكن بزرگي است و قطعا رفتن او از پرسپوليس براي هواداران ناراحت كننده خواهد بود. او زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيده است و محبوب ترين بازيكنان اين تيم است اما من قول مي‌دهم با ارائه بهترين بازي‌ها جاي كريمي را پر كنم.
وي درباره شرايط پرسپوليس عنوان كرد: تمرينات خوب و فشرده اي را زير نظر عابدزاده، عبدي و كرانيكار برگزار كرديم و شرايط بدني بسيار خوبي داريم فقط از لحاظ كارهاي تاكتيكي كمي عقب هستيم كه روز به روز با تمرينات مدرن سرمربي جديد به خواسته هاي خود مي‌رسيم.
شيري ادامه داد: قطعا بازي هاي تداركاتي براي ما مهم است چون در حال حاضر رفاقت را در تيم مي بينيم و فقط نياز به هماهنگي در زمين داريم تا از يكديگر شناخت بيشتري پيدا كنيم.
هافبك پرسپوليس خاطرنشان كرد: به همه قول مي‌دهم همان شيري دو سال قبل باشم و تمام ناكامي ها را فراموش كنم. دوست دارم جز بهترين هاي پرسپوليس در فصل جاري باشم و مسئولان باشگاه از انتخاب من پشيمان نشوند.

شيري در خصوص اظهارات اخير مسئولان هيات فوتبال شيراز گفت: بابت قرارداد با پرسپوليس هيچ مشكلي ندارم اما برخي ها به جاي اينكه براي دريافت پول خود به من زنگ بزنند مسائل را رسانه‌اي مي‌كنند. مشكل مسئولان هيات فوتبال درباره محاسبه هاي اخيرشان فقط پول است به همين دليل تا فردا مبلغ 2 ميليون به هيات فوتبال شيراز پرداخت خواهم كرد تا خودشان دوباره محاسبه‌اي انجام دهند و حواشي به وجود آمده را جمع كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)