مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: معدنچي با توجه به شناختي كه از من دارد به دروازه‌بان الاهلي گفت چگونه توپ را بگيرد.

مهدي شيري، درباره پيروزي 3 بر صفر برابر الاهلي در ديداري دوستانه اظهار داشت: با يك بازي منطقي توانستيم الاهلي كه بازيكناني خوبي داشت و در خط حمله و ميانه زمين قدرتمند بود را شكست دهيم اما اي كاش مقابل النصر نيز همينطور ظاهر مي‌شديم.
وي در خصوص صحبت‌هاي مهرزاد معدنچي قبل از زدن پنالتي به الاهلي با دروازه بان تيم خود گفت: با توجه به شناختي كه مهرزاد از من دارد براي دروازه بان تيم خود نحوه پنالتي زدن من را توضيح داد كه دروازه بان نيز به خوبي اجرا كرد و توپ را گرفت اما من در برگشت اصلا عجله نكردم و با خونسردي تمام گل زدم.
شيري ادامه داد: اميدوارم در امارات نمره قابل قبولي گرفته باشم تا در بازي هاي رسمي پرسپوليس نيز به ميدان برويم چون مي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم.
اين بازيكن درباره مصدوميتش عنوان كرد: من مصدوم نيستم اما در دقيقه 50 با الاهلي بازيكن حريف تكل خشني روي پشت پاي من زد كه باعث شد با احساس درد بازي كنم به همين دليل احتياط را رعايت مي‌كردم.
شيري درباره بازي مقابل ذوب آهن در روز دوشنبه يادآور شد:

اين تيم قهرمان فصل گذشته جام حذفي است و با توجه به اين كه بازيكنانش سال هاي بسياري است كه در كنار يكديگر توپ مي‌زنند هماهنگي‌هاي خاص خودش را دارد. ما بايد مقابل اين تيم هوشيارانه بازي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)