داور دیدار ملوان – پرسپولیس به خاطر اظهارات پس از بازی مازیار زارع از او به ارکان قضایی شکایت خواهد کرد.

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌های تندی را علیه علی صفایی داور این دیدار انجام داد که با واکنش صفایی همراه بوده است و این داور قصد دارد از سرمربی ملوان به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

صفایی در گفت‌وگویی در واکنش به اظهارات زارع اظهار داشت: طبق توصیه خداداد افشاریان ترجیح می‌دهم فعلاً حرفی نزنم. هر اقدامی که لازم باشد، در سکوت انجام می‌دهم.

وی افزود: تنها نکته‌ای که می‌خواهم به نقل از من گفته شود، درباره ادعای معاون حقوقی باشگاه استقلال (فرشید سمیعی) است که گفته بود تلفن داوران شنود شود. با قاطعیت از طرف همه داوران می‌گویم از این موضوع استقبال می‌کنم و حتی تلفن خانواده‌های‌مان نیز شنود شود، اما از آن طرف تلفن مربیان، بازیکنان، سرپرستان و مدیران عامل باشگاه‌ها نیز شنود شود. آن موقع پرتقال فروش پیدا و مشخص می‌شود داستان چیست!

در همین زمینه شنیده می‌شود گزارش ناظران بازی درباره اتفاقات و حواشی این مسابقه امروز به سازمان لیگ ارسال شده که در این گزارش‌ها به حاشیه‌ها و برخورد سرمربی ملوان با داور مسابقه نیز اشاره شده است.

به گفته یکی از مسئولان کمیته انضباطی قرار است پس از ارجاع گزارش ناظران بازی به این کمیته، جلسه رسیدگی به اتفاقات و تخلفات رخ داده در دیدار ملوان – پرسپولیس در کمیته انضباطی برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)