مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي شيث رضايي از شكايت احتمالي اين بازيكن به فيفا خبر داد.

مجد با اعلام اين خبر گفت: ما منتظر اعلام راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره شيث رضايي هستيم و اگر اين راي مغاير قوانين انضباطي فيفا باشد، به فيفا شكايت خواهيم كرد.

وي گفت: براي اين كار دكتر مددي نماينده دادگاه بين‌المللي ورزش (CAS ) در ايران و نيز دكتر رفيعي از وكلاي زير مجموعه يوفا اعلام آمادگي كرده‌اند. همچنين نشست رسانه‌اي با حضور اين وكلا و شيث رضايي فردا برگزار خواهد شد.

وي گفت: به هر حال آنچه انتظار داريم اين است كه حكم صادره درباره اين بازيكن بايد مطابق با قوانين انضباطي فيفا باشد و هر حكمي كه مغاير ضوابط باشد قابل پيگيري است، در آن صورت ما ابتدا به شوراي استيناف و اگر نتيجه‌ نگيريم به فيفا شكايت خواهيم كرد.

مدير برنامه‌هاي شيث رضايي همچنين از طرح شكايتي عليه علي‌اصغر پورمحمدي، مدير عامل شبكه سوم سيما و عادل فردوسي‌پور خبر داد و گفت: متاسفانه فردوسي‌پور در برنامه تلويزيوني اخير «90» درباره شيث رضايي، گفت “شيث رضايي كاري نمانده كه نكرده باشد!” اين صحبت فردوسي‌پور بار معنايي سنگيني داشته و قابل پيگيري است. همان طور كه گفتم ما در اين باره هم شكايتي خواهيم داشت.

 

وی که با سایت رسمی شیث رضایی گفتگو می کرد همچنین نسبت به رای باشگاه پرسپولیس نیز معترض است و می گوید : بی عدالتی در احکام صادره که از سوی باشگاه پرسپولیس صورت گرفته کاملاً مشهود است . به همین دلیل برای احقاق حقوق آقای شیث رضایی قهرمان پرافتخار کشور وچهار رده ملی از وجود بهترین وکلای بین المللی استفاده می کنیم، تا عدالت در موردآقای شیث رضایی و احکام صادره که در سختگیرانه ترین شرایط ممکن طبق آئین نامه ها انضباطی فدراسیون فوتبال و باشگاهی بیشتر از 2 جلسه محرومیت نمی تواند داشته باشد. صورت پذیرد.

 

مدیربرنامه های این بازیکن در حالی قصد شکایت از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را دارد که وی پیش از اعلام رای فدراسیون طبق اعلام رسمی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از این باشگاه اخراج شده است.

 

گفتنی است سال گذشته نیز این بازیکن پس از اخراج از ترکیب پرسپولیس از علی دایی سرمربی این تیم به اتهام نشر اکاذیب شکایت کرد که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادعای وی مورد قبول واقع نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)