مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلب ده سال پیش خود از سرخپوشان اقدام به شکایت کرد.

محمد رویانیان که در سال‌های 1390 تا 1392 مدیریت باشگاه پرسپولیس را به‌عهده داشت، با شکایت از این باشگاه به مراجع قضایی علیه سرخپوشان حکم گرفت.

رویانیان از زمان مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس بیش از دو میلیارد تومان از سرخپوشان طلب دارد که بابت همین موضوع شکایت و پس از چندین سال علیه سرخپوشان حکم گرفته است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس فعلاً اقدامی برای بستن حساب باشگاه انجام نداده است و طی روزهای گذشته ملاقاتی با مدیران پرسپولیس داشته است تا با آنها برای دریافت طلبش توافق کند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از یک عمر تلاش یک خانه خریده بودم که آنهم برای پرسپولیس رفت و الآن پولم را نمی‌دهند!

محمد رویانیان درباره طلب دو میلیاردی خود از باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود طی روزهای گذشته ملاقاتی با مدیران باشگاه برای دریافت طلب خود داشته است، گفت:‌ بله، من حکم قضایی دارم، ولی یک سال است اقدامی نکردم. البته با جرائمش بیشتر از این مقدار است و طلب من حدود چهار میلیارد می‌شود. تا الان اقدامی نکردم، ولی با مسئولان باشگاه صحبت کردم و گفتم فکری کنند. هنوز مستأجر هستم و حقوقم برای اجاره می‌رود و زندگی‌ام سخت می‌گذرد. الان که حکم صادر شده و حق من هم است خواستم پولم را بدهند.

وی ادامه داد: امیدوارم به این مسئله توجه داشته باشند. وقتی مدیری خانه و زندگی‌اش را می‌فروشد و خرج باشگاه می‌کند، باید حقش پرداخت شود. ما هم آن زمان سرمایه زندگی‌مان را فروختیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که طلب او مربوط به چه پرونده‌ای است و چرا این پول را از جیب خودش هزینه باشگاه کرده است، اظهار داشت: یک وام برای باشگاه گرفتم و از ما سند می‌خواستند. ما هم عجله داشتیم و مجبور شدیم سند خانه‌مان را بگذاریم. الان هم شش هفت سال است خانه‌ام را از دست دادم و مستأجرم. با توجه به افزایش قیمت اجاره‌ها الان بیشتر حقوقم برای اجاره بها می‌رود و در شرایط سختی زندگی می‌کنم. با این طلب من هم یک خانه 50 متری در پایین شهر بیشتر نمی‌دهند. من خانه 170 متری‌‌ام در نقطه خوب تهران را برای باشگاه گذاشتم. بعد از یک عمر کار و تلاش و فروش هر چه در خانه داشتیم و یک زمین پدری در مازندران، آن خانه را خریده بودیم که آنهم برای باشگاه پرسپولیس رفت! من با طلب الانم هر نقطه‌ای خانه بخرم بیشتر از 60، 70 متر نخواهد شد.

رویانیان در مورد اینکه با چه کسی در باشگاه برای دریافت طلبش ملاقات کرده است،‌ تصریح کرد: من با آقای شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه ملاقات و خواهش کردم به این ماجرا ورود کنند تا وضعیت بدتر از این نشود. هر روز اجاره خانه من افزایش پیدا می‌کند و نمی‌دانم در آینده وضعیت چه می‌شود. حق من حداقل زندگی در یک خانه برای خودم است، ولی از آن محروم شدم. از هیچکس هم گله نکردم و 9 سال است وضعیتم اینطور است.

«با وجود تمام این سختی‌هایی که گفتید باز هم در سالیان گذشته از شما به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شد. آیا در صورتی که این پُست بار دیگر به شما پیشنهاد شود آن را قبول می‌کنید؟»، وی در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: نه! من کلاً فرصتم را از دست دادم و دیگر هم دوست ندارم وارد فوتبال شوم و به پرسپولیس بیایم. من یک پلیس بودم و خدا توفیق داده و کارهای موفقی در زمان مسئولیتم انجام دادم. هم در تأسیس پلیس 110 نقش داشتم و هم رئیس راهنمایی و رانندگی بودم. در ستاد سوخت هم در زمان سهمیه‌بندی کارهای موفقی انجام دادیم. من مفتخر به این موضوع هستم و دوست دارم که همیشه سرباز مردم باشم. این کارها از دست من برمی‌آید و دوست ندارم دیگر به فوتبال بازگردم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه حکم قضایی خود را اجرا و حساب باشگاه را خواهد بست، گفت: من تلاش کردم تا الان این کار را نکنم. دوست ندارم باشگاهی را که من مدیرعاملش بودم و هوادارانش به من محبت داشتند، نگران کنم. اصلاً دوست ندارم برای باشگاه دردسر درست کنم، به خاطر همین است که من یک سال است رایزنی می‌کنم. هشت سال است من از وزرای مختلف خواهش کردم پول خانه من را بدهند. خانه که رفت پولش را هم ندادند. خودشان هم گفتند برو شکایت کن تا پولت را بدهیم. دفتر وزیر سابق این حرف را زد و گفت از طریق مراجع قانونی اقدام کنم تا بتوانند پولم را بدهند. آقای سلطانی‌فر خودش هم ناراحت شده بود و به همین دلیل دفتر او به من گفت مسیر قانونی را طی کنم تا بتوانند پولم را بدهند، اما این اتفاق تا الان نیفتاده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)