ادامه سکوت کاشانی! شکری: لایحه تجدید نظرخواهی به استیناف ارسال می شود نه کمیته انضباطی


مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات علی دایی در خصوص عملکرد باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت رضا نورمحمدی پاسخ داد.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، مصطفی شکری  گفت: ای کاش آقای دایی توجهشان را به امور فنی که در تخصص ایشان هست معطوف کنند و ذهنشان را درگیر مسائل حقوقی و اداری باشگاه که نه در تخصصشان و نه در حیطه وظایفشان هست، نکنند اما در جهت روشن شدن ذهن آقای دایی و دیگر دوستان لازم است نکاتی را یادآور شوم.

شکری گفت: «اولا نامه اعتراضیه باشگاه به مرجع کمیته استیناف فدراسیون تهیه و ارسال شده است و اصولا تجدید نظرخواهی از آرای کمیته انضباطی در مرجع استیناف به عمل می آید، نه کمیته انضباطی».

 

وی تصریح کرد: آقای دایی تا قبل از این، تاکید بر این موضوع داشتند که هیچ اقدامی در خصوص اعتراض به رای صادره به عمل نیامده اما بعد از احراز صحت اقدام باشگاه سعی در انحراف موضوع در مباحث دیگری کردند که تاکید می کنم اعتراض باشگاه به مرجع استیناف صورت گرفته نه کمیته انضباطی.

شکری افزود: نکته مهم دیگر اینکه کمیته انضباطی این امکان را دارد که راسا نسبت به اصلاح رای خود اقدام کند با توجه به اینکه در رای صادره بدوی، تعدادی از بازیکنان جهت ادای توضیحات تکمیلی به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شده بودند و بعد از تشکیل جلسه و مسلما بعد از رویت لایحه تجدیدنظر خواهی باشگاه نسبت به اصلاح رای اقدام کرده است.

وی ادامه داد: «طبیعتا کمیته انضباطی در رای اصلاحی نمی توانسته به لایحه تجدید نظر خواهی باشگاه به مرجع استیناف استناد کند. چرا که همانطور که اشاره شد این لایحه اختصاصا به عنوان کمیته استیناف ارسال شده است که البته از مجاری سازمان لیگ صورت پذیرفته است».

معاون حقوقی باشگاه یادآور شد: «به هر حال ادامه این مباحث نه تنها هیچ گونه نفعی برای باشگاه و دوستان ندارد بلکه شائبه فرافکنی از مشکلات جدی موجود را تداعی می کند و توصیه باشگاه این است که تا پایان بازی های لیگ مجموعه همکاران در باشگاه چه در حوزه مدیریت فنی و چه در حوزه مدیریت اداری و حقوقی و سایر ارکان باشگاه همت خود را در موفقیت در جام حذفی قرار دهند و با حفظ انسجام در باشگاه با موفقیت در بازی های جام حذفی دل هواداران را شاد کنند».

وی افزود: «لازم به تاکید است که لایحه تجدید نظرخواهی باشگاه به عنوان یک اعتراض کلی به مجموعه آرای صادره بوده است و استناد به آرای بازیکنان از جمله آقای رحمان احمدی برای «مقایسه» وزن و میزان اعمال مجازات ها در خصوص بازیکنان دو باشگاه پرسپولیس و استیل آذین به عمل آمده است. از جمله آوردن نام آقای رحمان احمدی در لایحه اعتراضیه. ضمن اینکه آقای رحمان احمدی علاوه بر محرومیت یک جلسه ای به جزای مالی نیز محکوم شده بود که در لایحه تجدید نظر خواهی امکان تجدید نظر بوده است».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)