کاشانی در خصوص اس ام اس های مشکوک درخواستی مطرح نکرده

 

مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس : با توجه به راس کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مالیات افشین قطبی از شکایت ایشان به فیفا استقبال می کنیم.

 

مصطفى شكرى گفت: باشگاه پرسپوليس از شكايت افشين قطبى به فيفا استقبال مى كند. معاون حقوقى باشگاه پرسپوليس درباره احتمال شكايت افشين قطبى از اين باشگاه به فيفا براى پرونده مالياتى دو طرف اظهار كرد: ما پس از آنكه راى اين پرونده در كميته انضباطى مطرح شد، به آن اعتراض كرديم و خوشبختانه كميته استيناف هم پس از بررسى مجدد موضوع راى به اين داد كه باشگاه پرسپوليس صرفا تا زمانى كه قطبى با ما قرارداد داشته ماليات او را بپردازد.

 

وى ادامه داد: طبيعتا قطبى مى تواند به اين موضوع اعتراض كند و ما هم از شكايت قطبى استقبال مى كنيم، اما با توجه به راى كميته استيناف فكر نمى كنم چيزى در اين پرونده تغيير كند.

 

البته آن ها مى توانستند ماليات را به صورت مستقيم بدهند و ماليات متعلقه را اصلاح كنند. شكرى با اشاره به اينكه مبلغى كه باشگاه پرسپوليس بايد بابت ماليات قرارداد قطبى بپردازد تنها ۱۸ ميليون تومان است گفت: قرارداد قطبى با باشگاه پرسپوليس ۳۵۰ ميليون تومان بود كه ۵ درصد آن ۱۸ ميليون تومان مى شود و ما فقط موظف هستيم كه همين مبلغ را پرداخت كنيم.

 

 

 

به نظر نمى آيد كه شكايت از اين پرونده در فيفا اجرايى باشد اما اگر قطبى علاقه مند است كه اين پرونده وارد قضا شود ما هم استقبال مى كنيم. معاون حقوقى پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين سوال كه اين باشگاه درباره اخبار مشكوكى كه از طرف افرادى نامعلوم، به وسيله پيامك در چند روز اخير و در مورد حاشيه هاى باشگاه پرسپوليس مطرح شده و به درگيرى على دايى با برخى از ليدرهاى باشگاه انجاميده گشفت: من زياد در جريان اين بحث نيستم و تا زمانى كه باشگاه و شخص حبيب كاشانى در اين مورد اظهار نظرى نكرده است، نمى توانم در مورد اين موضوع صحبت كنم. در اين باره بايد صبر كرد و از تصميم مسئولان باشگاه مطلع شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)