مرجع خبری پرسپولیس : یک سایت تازه تاسیس از قول هروه اوسال نوشته بود این بازیکن قصد ندارد قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و حتی می خواهد به فیفا شکایت کند! معاون حقوقی باشگاه این اخبار را کذب می داند.

 

قرار بود هروه دیروز به همراه مدیربرنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شود اما به گفته معاون حقوقی باشگاه با بدقولی مدیربرنامه های این بازیکن جلسه فوق انجام نشده است.

 

مصطفی شکری در خصوص آخرین وضعیت هروه اوسال می گوید: «هفته پیش با هروه اوسال تماس تلفنی داشتیم، با وجود شیطنت برخی سایت ها این بازیکن هیچ مشکلی با فسخ قراردادش نداشت و تنها حرفش این بود که پول لازم برای بازپرداخت 30 هزار دلار دریافتی اش از پرسپولیس را ندارد.

 

 

من از وی خواستم به مدیر برنامه هایش زنگ بزند که وی گفت در درسترس نیست! ما هم از اوسال خواستیم هماهنگی های لازم برای بازپرداخت این مبلغ را انجام دهد.»

 

وی افزود: «بعد از ظهر همان روز یکنفر از اتریش تماس گرفت ، ما هم گفتیم نمی خواهیم این بازیکن امکان بازی در خارج از کشور را از دست بدهد ولی حق باشگاه پرسپولیس باید محفوظ بماند. جریان مذاکره هم به خوبی طی شد»

 

شکری ادامه داد: «حتی برگه ای برای فسح قرارداد تنظیم کردند که نشان می داد مشکلی برای فسخ قرارداد ندارند، اوسال در آن نامه آورده که من به علت ابتلا به بیماری هپاتیت رضایت خودم را نسبت به فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس اعلام می کنم، منوط به آنکه شکایتی در کار نباشد»

 

از معاون حقوقی باشگاه می پرسیم، اینطور به نظر می رسد که اوسال نمی خواهد 30 هزار دلار را به باشگاه پرداخت کند؟ مصطفی شکری می گوید: «شاید اینطور باشد، البته به ما گفته است در حال حاضر این پول را ندارد. ما هم زمان دادیم که آن ها این مشکل را با خود باشگاه حل کنند، پایان این زمان با نظر مدیریت باشگاه است ولی در هر حال اوسال چه برای ادامه فوتبال و چه برای خروج از کشور رضایت باشگاه را لازم دارد»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)