خبرگزاری پرسپولیس : مصطفی شکری می‌گوید باشگاه پرسپولیس می تواند از کارلوس کی‌روش به دلیل اظهاراتش علیه این تیم شکایت کند، اما هنوز ابلاغی برای او طرح این شکایت صورت نگرفته است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال شکایت این باشگاه از کارلوس کی‌روش به دلیل اظهاراتی که در گفت‌وگو با بی بی سی فارسی انجام داده بود، گفت: فعلا از سوی باشگاه هیچ ابلاغی در این‌باره به من نشده است، اما باشگاه از کی‌روش خواسته درباره حرف‌هایی راجع به پرسپولیس به زبان آورده توضیح دهد. ممکن است با پاسخ کی‌روش سوء تفاهم‌ها برطرف شود و نیازی هم به پیگیری حقوقی نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات کی‌روش بار حقوقی داشته یا خیر؟ گفت: به هر حال این موضوعی است که در کمیته‌ انضباطی بررسی خواهد شد. در کل این حق باشگاه است درباره مواضعی که به ویژه از جانب افرادی که مناصب با اهمیتی را اشغال کرده‌اند، اعلام می‌شود آنها را پیگیری کند. ممکن است اظهارات کی‌روش این طور بوده باشد که باشگاه پرسپولیس را دچار چالش کرده و به حاشیه بکشاند. در این صورت حق باشگاه است که به مراجع شکایت کند، اما این که این موضوع با مصادیق حقوقی منطبق باشد را کمیته‌ انضباطی تشخیص می‌دهد.

شکری در ادامه درباره آخرین وضعیت پرونده‌ مانوئل ژوزه هم گفت: ما شکایت خودمان را از او مطرح ‌کرده‌ایم و مدارک بیشتری که حاوی بندهایی از همکاری نکردن او با باشگاه است را به آن اضافه ‌کرده‌ایم. باشگاه در مقطعی به دنبال این بود که با ژوزه توافق کند و حتی اجرای این توافق هم با وضعیت مطلوب باشگاه چندان فاصله ندارد اما این که این احتمال وجود داشته باشد که باشگاه متضرر شود و بحث محکومیت و کسر امتیاز برای پرسپولیس به وجود بیاید به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. در مجموع این ژوزه خواهد بود که در این پرونده‌ ضرر می‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره درگیری چند تن از لیدرها و هواداران این تیم با مانوئل ژوزه و احتمال استفاده مربی پرتغالی از این موضوع در پرونده‌ شکایت خود به فیفا گفت: من هم شنیده‌ام که ژوزه از این اتفاقات فیلم گرفته، اما از جزئیات فیلم آگاهی ندارم. این که در مقابل هتل محل اقامت ژوزه اتفاقاتی افتاده به هیچ وجه نشان دهنده این نیست که باشگاه از انجام وظایف مانوئل به عنوان سرمربی جلوگیری کرده است، بلکه این معنی را تداعی می‌کند که ژوزه به خاطر نتایج ضعیفی که کسب کرده موجب تهییج و ناراحتی هواداران شده که اتفاقا بیشتر به سمت استدلال باشگاه خواهد بود.

وی افزود: ما استدلال‌های تعیین کننده‌ای داریم که ایشان تا زمانی که از ایران رفت سرمربی ما بوده و این حرکات نشان می‌دهد که مانوئل با اراده خودش نخواسته به قرارداد خود پایبند باشد.

مصطفی شکری همچنین درباره خبر استعفای مانوئل ژوزه که چندی پیش منتشر شده بود، گفت: باید بگویم ژوزه استعفا نداده، بلکه قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کرده است. ما بارها به ژوزه گفتیم شما اگر علاقه‌مند هستید در پرسپولیس بمانید و ما هم بنا نداریم که دوباره هزینه کنیم و سرمربی جدید بیاوریم، اما او فکر می‌کرد باشگاه خیلی راحت پولش را پرداخت خواهد کرد و می‌تواند با انجام برخی رفتارها باشگاه را مجاب کند که مبلغ قابل توجهی به او بدهند و بدون این که کاری کرده باشد کل پولش را بگیرد، اما با درایت مدیریت باشگاه این طور شد که او از ایران رفت و رفتن او از ایران هم این حق مسلم را برای باشگاه به وجود آورد که نه تنها پول کامل خود را نگیرد، بلکه باشگاه هم از او مطالبه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)