پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: طلب سکو برت مبلغ مهمی نیست که مشکل ساز شود.

مصطفی شکری مشاور حقوقی مدیر عامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سکو برت خیلی وقت  است که از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و مابقي حسابش را مطالبه کرده است که مبلغ قابل توجهی نیست. ما از بخش مالی باشگاه سوابق مالی وي را خواستیم تا به فیفا ارائه کنیم. آقای سکو برت 12 هزار دلار طلب دارد که مبلغ مهمی نیست و مشکل ساز نمی شود.

 ما مدارک  مالي وي را به فیفا ارائه داده ایم تا آنها به عنوان مرجع قانونی بررسی کنند و نظرشان را اعلام کنند ما هم تابع نظرات آنها هستیم.
 
وی در مورد شکایت گمالویچ از باشگاه پرسپولیس گفت: در این رابطه چیزی به من اعلام نشده است باشگاه هم در مورد ایشان حرفی نزده و نمی توانم در این رابطه اظهار نظر کنم.
 
وی در مورد پرونده مانوئل ژوزه اظهار داشت: در حال انجام کارهای مربوط به پرونده وي هستيم، البته تنها خود مانوئل نیست بلکه دستيارانش هم هستند و البته شکایت ما از آنها هم است که در مجموع 4 پرونده می شود که در حال پيگيري آن در مراجع قانونی آن در مراجع قانوني هستيم.

روزی که مانوئل رفت من نگفتم که او نمی تواند از پرسپولیس شکایت کند، هر کسی می تواند از پرسپولیس شکایت کند اما مهم این است که شکایت افراد چقدر مستند و محکمه پسند باشد، بحث ما با مانوئل هم نوع رفتار ایشان بود که وي را در موضع ضعف قرار خواهد داد.

شکری در پایان و در مورد شکایت علی دایی گفت: رای کمیته انضباطی در مورد پرونده وي سراسر ایراد بود و هیچ گونه منطق حقوقی نداشت ما هم از حقمان در این رابطه استفاده کردیم و به کمیته استیناف برای تجدید نظر اعتراض کردیم که قطعا آنها با نگاه حقوقی پرونده را بررسی خواهند کرد و امیدواریم رای را بشکند.

 ما 130 میلیون طلب دایی را پذیرفته ایم و انتظار باشگاه این است که کمیته استیناف درچار چوب قوانین و مقررات رای بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)