پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی پیشین پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال با توجه به به روند واگذاری ساختمان باشگاه پرسپولیس حق رجوع ندارد.

 مصطفی شکری که تا چندی پیش نیز پیگیری پرونده های حقوقی پرسپولیس در عرصه بین المللی را برعهده داشت در زمان حبیب کاشانی به عنوان معاون حقوقی باشگاه فعالیت می کرد.

وی درباره مطالب مطرح شده در مورد ساختمان های پرسپولیس و استقلال در نشست مجمع فدراسیون فوتبال گفت: در آن زمان هنگامی که بحث هایی درباره اموال باشگاه شکل گرفت این موضع را پیگیری کردیم. آنچه برای ما کاملا مشخص بود این است که هرچند سند مالکیت ساختمان پرسپولیس در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد اما طبق همین سند و مدارک دیگر حق انتفاع این ساختمان برای باشگاه پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون می تواند این حق را سلب کند یا به ازای آن مبالغی را مطالبه نماید خاطرنشان کرد: آنچه در اسناد آمده قطعی است. به طور قطع اگر تعهد انجام نشده ای از سوی باشگاه وجود نداشته باشد. این ادعا نمی تواند مطرح شود که برای ادامه این حق مبالغی از باشگاه ها مطالبه شود. در چنین مواقعی حق رجوع سلب می شود و تا زمانی که باشگاه پرسپولیس به حیات خود ادامه می دهد حق استفاده از این ساختمان برای آنها خواهد بود.

شکری درباره اینکه انجام چنین حالتی چه ضرورتی دارد، عنوان کرد: قطعا این اقدام تدبیری از سوی رییس وقت فدراسیون فوتبال و مدیر آن زمان باشگاه بوده است. چون اگر سند مالکیت به نام باشگاه باشد طلبکاران می توانند از دادگاه حکم مصادره بگیرند. چنین شرایطی برای ورزشگاه ها نیز وجود خواهد داشت چنانچه سند مالکیت ورزشگاه درفشی فر یا ورزشگاهی که قرار است توسط شهرداری به این باشگاه واگذار شود به نام پرسپولیس صادر گردد امکان مصادره آن وجود خواهد داشت از این رو باید در جریان واگذاری روی این مساله دقت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)