بیش از 200 هزار دلار برای وینگادا پرداخت نمی کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا قصد شكايت از اوسال را نداريم چرا كه كارت ITC اين بازيكن در اختيار باشگاه است و او امكان عقد قرارداد با هيچ باشگاه ديگري را ندارد. مطمئنا اوسال براي رفتن به يك تيم ديگر نياز به كارت بازي دارد.

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس درخصوص پرونده هروه اوسال مهاجم بوركينافاسويي كه قراردادش فسخ شد و شكايت احتمالي باشگاه پرسپوليس از اين بازيكن به فيفا اظهار كرد: اوسال گفته بود كه من پول ندارم به همين دليل باشگاه پولي را كه بابت قرارداد به او پرداخت كرده بود را از او پس نگرفت.

 

شرايط جالبي نمي‌شد اگر ما مي‌خواستيم در ايران در مورد اين موضوع اقدامي حقوقي انجام بدهيم. به همين دليل صلاح ديديم كه به اوسال اولتيماتوم بدهيم تا پول را در موعدي كه مي‌تواند و پس از اينكه كارهايش را انجام داد به باشگاه برگرداند و براي اين كار نيز تعهدنامه‌اي از او گرفتيم و او هم آن را امضا كرد.

  

شكري در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس از اوسال به فيفا شكايت مي‌كند، گفت: خير، فعلا قصد شكايت از اوسال را نداريم چرا كه كارت ITC اين بازيكن در اختيار باشگاه است و او امكان عقد قرارداد با هيچ باشگاه ديگري را ندارد. مطمئنا اوسال براي رفتن به يك تيم ديگر نياز به كارت بازي دارد. ما صبر مي‌كنيم تا وقتي هروه به باشگاه مراجعه كرد آن گاه نسبت به دريافت پول خود نيز اقدام خواهيم كرد.

 

معاون حقوقي پرسپوليس درمورد با اينكه اين موضوع چند بار ديگر نيز براي باشگاه پرسپوليس افتاده بود، خاطرنشان كرد: ما فرض را بر اين گذاشته‌ايم كه اين بازيكن از بيماري خود مطلع نبوده است، اما باشگاه نيز در قرارداد خود با هروه ذكر كرده بود كه پس از امضاي قرارداد بايد آزمايشات پزشكي از اين بازيكن گرفته شود و مهم نيز همين است كه باشگاه اين قضيه را پيش‌بيني كرده بود. اكنون نيز براساس قرارداد منعقد شده كه مبلغ آن 220 هزار دلار بود هروه مي‌بايست 30 هزار دلاري كه به او پرداخت شده را به باشگاه بازگرداند.

 

مصطفي شكري در مورد شكايت‌هاي ديگري كه از باشگاه پرسپوليس شده است ادامه داد: در حال حاضر ميثم بائو و ميثاق معمارزاده كه از قبل مطالباتي داشته‌اند از پرسپوليس به كميته انضباطي شكايت كرده‌اند و بايد منتظر بمانيم تا ببينيم راي كميته انضباطي در اين موارد چيست. ضمن اينكه فكر نمي‌كنم مبلغ طلب اين دو بازيكن زياد باشد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پاداش‌هاي بازيكنان پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي به اين دو بازيكن تعلق مي‌گيرد يا خير گفت: آنچه كه در قرارداد طرفين قيد مي‌شود مي‌تواند مبناي قضاوت قرار گيرد. ما معمولا يك‌سري پاداش‌هاي پيش‌بيني نشده داريم اما اگر بازيكني از آن تيم برود ديگر نمي‌تواند مدعي دريافت آن پاداش شود، چرا كه آن پاداش در قرارداد قيد نشده است.

 

معاون حقوقي پرسپوليس در ادامه در رابطه با شكايت وينگادا از پرسپوليس نيز گفت: پرونده وينگادا به فيفا ارسال شده، اما اين پرونده در مرحله بدوي نمي‌تواند در فيفا بررسي شود. باشگاه پرسپوليس مكاتباتي را در اين مورد تاكنون انجام داده و اعلام كرده كه از 340 هزار دلاري كه وينگادا در اين پرونده درخواست كرده تنها 200 هزار دلار را پرداخت خواهد كرد و مابقي آن مورد قبول باشگاه پرسپوليس نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)